יוצאים לדרך: הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז, החליטה להפקיד את התכנית לפינוי-בינוי במתחם עזרא ונחמיה 1-5 בשכונת עמישב.
1 צפייה בגלריה
הדמיה משרד אדריכלים: ערן לשם וערן שקד - משרד סי. טי.בי אדריכלים
הדמיה משרד אדריכלים: ערן לשם וערן שקד - משרד סי. טי.בי אדריכלים
הדמיית השכונה
(הדמיית השכונה משרד אדריכלים: ערן לשם וערן שקד - משרד סי. טי.בי אדריכלים)
התוכנית משתרעת על פני שטח של כ-6.8 דונם, וכוללת 175 יחידות דיור, שיוקמו בשני שלבים: שלב א' בניין בן 24 קומות למגורים על קומת מסד הכוללת שטחי מסחר ושטחים לייעוד ציבורי, ושלב ב׳ הקמת שני מבני מגורים בני 9 קומות מעל קומת מסד הכוללת שטחי מסחרי. התוכנית כוללת חניון תת קרקעי בן שתי קומות.
קראו עוד >>>
יעקב פרץ, בעלי החברה היזמית בינו נדל"ן מסר: "חברת בינו נדל"ן יוזמת ופועלת מזה שנים לקידום תוכניות של התחדשות עירונית בשכונת עמישב לשיפור ושידרוג איכות חיי תושבי השכונה.
"אנו מברכים על החלטת הועדה המחוזית לאישור התוכנית להפקדה, ומודים לראש העירייה רמי גרינברג על שיתוף הפעולה של העירייה ושל מינהלת כרמים לקידום התוכנית".
ראש העירייה רמי גרינברג: "התחדשות עירונית היא הדרך היחידה לשפר את איכות חיי התושבים ולטפח את סביבת המגורים. ברחבי העיר פרויקטים רבים של התחדשות עירונית לרבות פרויקטים של פינוי-בינוי, שבזכותם אנו מחדשים את פני השכונות הוותיקות ומרכז העיר.
"נמשיך לקדם את הפרויקטים בשכונת עמישב ובשכונות ותיקות נוספות".
האדריכלים ערן לשם וערן שקד, בעלי משרד האדריכלים CityBee האחראים על תכנון הפרויקט, מציינים: "אנו שמחים לקחת חלק בעיצוב מחודש של השכונה. כחלק מהחזון האדריכלי שלנו בתכנון הפרויקט, אנו מביאים לידי ביטוי את התייחסות למעטפת השכונתית ולמגוון השימושים הנלווים והנצרכים לדיירים ולתושבי השכונה. סגנון הבניה וההקפדה על קווי מתאר אורבניים חדשניים בשילוב מרפסות מרווחות מעניק מענה מקיף והולם לכל קהלי היעד ברוח התקופה".
לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה