המאבק על סירקין הקטנה לא הסתיים: לאחר שכבר חשבו שהשטח הגדול נשאר תחת עיריית פתח תקוה, לטענת מטה המאבק נעשים לאחרונה ניסיונות מחודשים להעביר אותו אל העיר אלעד. המשמעות במקרה שהמהלך ייצא לפועל: אובדן הכנסות מארנונה לעירייה ובנייה של אלפי יחידות דיור נוספות, מה שיעמיס עוד יותר על התשתיות.
2 צפייה בגלריה
הפגישה עם השר דיכטר
הפגישה עם השר דיכטר
הפגישה עם השר דיכטר
(צילום: באדיבות מטה המאבק סירקין)

אתמול (ראשון) נפגשו נציגי מטה המאבק סירקין, עם שר החקלאות אבי דיכטר, צוות השר, ומנהל המחוז של משרד החקלאות.
הפגישה החשובה נערכה בשל הניסיון המחודש לספח את שטחי "סירקין הקטנה" לעיר אלעד הרחוקה, ולבניית עוד כ-4,000 יחידות דיור בנוסף על הכמות העצומה שכבר אושרה על שטח מחנה סירקין.
הצגנו בפני השר דיכטר את חשיבות שימור החקלאות במרכז הארץ בדגש על אדמות כפר סירקין ("סירקין הקטנה"), בטח על רקע המלחמה בדרום ובצפון והפגיעה בחקלאות באזורי הגבול.
כך גם שימור הריאה הירוקה ב"סירקין הקטנה" וביער מחנה סירקין המפונה.
צריך גם איכות חיים, בשטח שמוצף בניה באופן קיצוני.
ניכר כי כבוד השר שותף איתנו ורתום לנושא שחשוב מאוד גם לו. השר מכיר ומוקיר היטיב את האזור משירותו הצבאי רב השנים במחנה סירקין.

2 צפייה בגלריה
הפגישה עם השר דיכטר
הפגישה עם השר דיכטר
הפגישה עם השר דיכטר
(צילום: באדיבות מטה המאבק סירקין)

קראו גם:

החקלאות בכפר סירקין היא מאבני היסוד במדינה, והיישוב שהוא מראשוני הישובים במדינה, ואף קדם לה. ופירות החקלאות שלו במטעי האפרסק הזיתים ועוד, זוכים בפרסים בין לאומיים יקרים.
בפגישה שהתקיימה בבית האריזה של החקלאי בועז כץ בכפר סירקין, השתתפו מלבד צוות השר, גם ראש מועצת דרום השרון אושרת גונן, שפועלת רבות בנושא, ערן שבתאי ורועי סער מוועד כפר סירקין, וירון קדושים, נציג שכונות העיר פתח תקווה.
"ביטחון המזון ואיכות החיים חשובים לא פחות מכל נושא אחר ונפעל למען זה ככל יכולתנו", נמסר ממטה המאבק.