משרד הבינוי והשיכון יעביר לעיריית פתח תקוה 2.6 מיליון ₪ במטרה לחזק אזורים מוחלשים ולשקם את מרכז העיר בהיבט הפיזי, ובכך לקדם ולשפר את איכות החיים במרכז העיר.
1 צפייה בגלריה
מרכז פתח תקוה חיים עוזר כחול לבן
מרכז פתח תקוה חיים עוזר כחול לבן
מרכז פתח תקוה חיים עוזר כחול לבן
(צילום: דוברות עיריית פתח תקוה)
על סך התקציב שאותו מעביר משרד הבינוי והשיכון תוסיף העירייה את אותו סכום בדיוק (מצ'ינג) וכך יושקעו 5.2 מיליון ₪ לטובת קידום פרויקטים לחיזוק מרכז העיר הוותיק, שיקום מבנים, שיפוץ מבנים, שיקום כבישים ומדרכות, גינון ועוד.
קראו גם:
מרכז העיר פתח תקוה עובר בשנתיים האחרונות תהליך פיתוח אורבני חדשני הכולל קידום פרויקטים של פיתוח והתחדשות, על ידי הקמת מבנים בעירוב שימושים למגורים, מסחר, תעסוקה ומלונאות אשר יעודדו תנועה ופעילות לאורך כל היום.
בנוסף לצד מבנים חדשים החל תהליך שימור מבנים ותיקים בעלי ערך אדריכלי והיסטורי היוצרים אווירה מיוחדת המתאימה למרכז העיר הוותיק בעיר שהיום היא עיר מטרופולין מרכזית.
ראש העיר רמי גרינברג מוסיף "משרד הבינוי והשיכון יחד עם עיריית פתח תקוה מקציב סכום של 5.2 מיליון ₪, לשיקום ושיפוץ מרכז העיר במטרה לחזק ולטפח אותו, וזאת לאחר שנים רבות בהן מרכז העיר לא חודש ולא שופץ. קידום פרויקטים איכותיים במרכז העיר יחזק את אזור מרכז העיר ולב המושבה וימשוך אוכלוסייה חדשה, צעירים וסטודנטים אשר יחיו את מרכז העיר. גם בניית התחנה המרכזית החדשה והתחבורה הענפה תקל על התושבים ותתרום לתנועה ערה במרכז העיר ובשכונות סביב. נמשיך לקדם את מרכז העיר וליצור מרכז שוקק, צעיר ובטוח".