שבועיים אחרי שנקבר אלרועי בן שבת ז"ל, המשפחה קיבלה מכתב מבית הספר: "הבן נעדר הרבה מהשיעורים".
3 צפייה בגלריה
אלרועי בן שבת ז"ל
אלרועי בן שבת ז"ל
אלרועי בן שבת ז"ל
(צילום: פרטי)
בעיתוי טראגי, ושלא באשמת המוסד החינוכי, אמי"ת כפר בתיה ברעננה, קיבלו הוריו שבועיים לאחר שקברו את בנם אלרועי בן שבת ז"ל, הנער בן ה-13 ששם קץ לחייו לאחר חרם והתעללות ממושכת מקרב מי שהתכנו חבריו בשכונה, מכתב מהמוסד החינוכי ובו מודיעים לאם המשפחה, רונית בן שבת, כי בנה אינו מגיע באופן סדיר לבית הספר.
למרות שהמכתב נשלח קודם שאלרועי ז"ל שם קץ לחייו, ובשל התעכבות משלוחי הדואר הגיע באיחור של כחודש מאז נשלח, העיתוי גרם לבני המשפחה לצאת מכליהם.
אחותו של אלרועי, אריאל בן שבת, כתבה פוסט נוקב ברשתות החברתיות: "קיבלנו מכתב עם בול ללא חותמת הדואר מרשת אמי"ת רננים (בית הספר בו אלרועי למד). המכתב היה ממוען לאמא שלי, שחשבה לתומה שזהו מכתב תנחומים או הצעה לתמיכה.
"הזדעזענו כולנו לגלות את המכתב המצורף, שתוארך ל20.02.23, ללא חותמת דואר, בו כתוב שאלרועי לא הגיע באופן סדיר/בכלל לבית הספר מתחילת שנת הלימודים כשבעצם קיבלנו את המכתב רק לאחר מותו.
"אין לתאר במילים את השבר הנוסף שההורים שלי חוו בזמן קריאת המכתב, כשרק לפני שבועיים קברנו את אחי הקטן וההנהלה באה לנחם באותו היום, זאת זריית מלח על הפצעים וכסת"ח ברמה הכי גבוהה ומבישה שיש!! אין לי מילים".

3 צפייה בגלריה
המכתב שנשלח
המכתב שנשלח
המכתב שנשלח
(צילום: מסך)

יש לציין בהקשר זה, כי בעת שנודע למנהל המוסד הרב יוני ברלין על קבלת המכתב ביום שישי האחרון, הוא הגיע במוצאי שבת והתנצל עמוקות בפני המשפחה.
מדוברות אמית כפר בתיה טרם נמסרה תגובה.

קראו גם:

ובאותו עניין, במועדון הפועל כפר סבא בכדורסל שנחשפו לסיפור על אלרועי בן שבת ז"ל, החליטו כי קבוצות הילדים ינציחו את אלרועי ויאבקו בחרם.

3 צפייה בגלריה
ילדי מועדון הפועל כפר סבא
ילדי מועדון הפועל כפר סבא
ילדי מועדון הפועל כפר סבא
(צילום: פרטי)

הילדים, לאחר שנערכה עימם שיחה על ידי המאמן, החליטו כקבוצה שהם רוצים להכין חולצות שוטינג חדשות עם מסר נגד חרם.
מהמועדון נמסר: "הקונספט כולו שלהם, ובזכות שרון בן שחר ויעל היימן, אמהות נפלאות שעזרו בהכנה, נוצרו חולצות מיוחדות למשחקי הקבוצה. וכך מתחילה לה מסורת חדשה להנצחת המסר החשוב הזה. חרם? לא בקבוצה שלי! ולא עומדים מהצד! הקבוצה מתכוונת להמשיך ולייצר הסברה בכל משחק אליו תגיע".