איליה זבירוב גרינשפון (20) נהרג לאחר שנפגע על ידי אוטובוס ביום חמישי האחרון בשדרות בן גוריון, סמוך לקניון עיר ימים.

2 צפייה בגלריה
איליה זבירוב גרינשפון
איליה זבירוב גרינשפון
איליה זבירוב גרינשפון
(צילום: פרטי)

סגן מנהל מרחב שרון במד"א רפי שבע וחובשת רפואת חירום במד"א אורלי קינן סיפרו: "כשהגענו למקום התאונה ראינו את האוטובוס במרכז הכביש כשהפצוע היה לכוד מתחתיו. בסיוע כוחות הכיבוי שפעלו עם ציוד מיוחד להרים את האוטובוס חילצנו את הפצוע כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב-מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה ליד קניון עיר ימים
(צילום: דוברות מד"א)

איליה סיים את לימודיו בבית הספר השש שנתי אלדד בנתניה והתגורר בקרית נורדאו. בני מלסה, חבר טוב של איליה מבית הספר, מספר: "הוא מאוד אהב להפיק, לתקלט, לעשות כל מה שקשור במוזיקה. הוא רצה להתמקצע בזה, הוא אפילו למד בBMI-, שזה סוג של בית ספר ליצירת מוזיקה. עד כדי כך שהיה לו מיני אולפן בבית שדרכו הוא הפיק, הקליט והוציא לאור ביוטיוב. ממה שאני זוכר גם יצא לו להפיק ביטים (מנגינות) לכמה ראפרים בתחילת דרכם. הוא מאוד אהב מחשבים, מה שנקרא גיימינג, הוא היה יכול לבלות שעות במשחקים שהוא אוהב עם חברים טובים. איך שאני הכרתי אותו, הוא אהב את החיים, אהב לצאת, לצחוק ולדבר".

קראו גם:

יהודית אדדי, מנהלת תיכון אלדד, אומרת על איליה: "היית תלמיד שלנו בתיכון, שלוש שנים יחד. טיילנו, למדנו, שוחחנו והכרנו. היית מופנם ושקט בביה"ס, אהבת מוסיקה והעיסוק בזה היה היצירה המשמעותית בשבילך. למדת ובלטת בעיקר במגמת קולנוע. היית חלק מהכיתה שלנו, מהטיולים, מהחוויות ומהלמידה המשותפת. יהי זכרך ברוך".
רוני יצחקי, סגן המנהלת של חט"ב אלדד והמחנך של איליה בכיתה ט', אומר: "הוא היה תלמיד צנוע, שקט וביישן. היה נער מדהים. מאוד ציער אותי לשמוע שהוא נדרס למוות. בבית הספר אלדד משתתפים בצער המשפחה".
יהי זכרו ברוך