החשד לפגיעה בתינוקת בת 8 חודשים בפתח תקוה: בית משפט השלום בעיר הורה ביום שישי על שחרורו למעצר בית בתנאים מגבילים של האב. "החשד הסביר לביצוע העבירות על ידי החשוד אינו נמצא בעוצמה מספקת לצורך הארכת מעצר ראשונה", ציין השופט.
2 צפייה בגלריה
תינוק תינוקת - תמונת פייסבוק
תינוק תינוקת - תמונת פייסבוק
התינוקת סובלת ושברים ודימומים
(צילום המחשה: shutterstock)
כזכור, שוטרי תחנת המשטרה בפתח תקוה הוזעקו ביום חמישי בלילה אל בית החולים שניידר בעיר עם קבלת דיווח על פעוטה כבת 8 חודשים שהובאה למקום בשל בעיה נשימתית, אך בבדיקה מקיפה של גורמי רפואה נמצא כי סובלת מדימומים ושברים פנימיים.
השוטרים עצרו את אבי הפעוטה, תושב העיר כבן 25, ובסיום חקירתו נכלא.
בדיון להארכת מעצרו, שנערך ביום שישי בבוקר, טען נציג המשטרה כי החשוד מסר גרסה שלא מסתדרת עם החבלות מהן סובלת התינוקת (דימומים מרובים ברשתיות העיניים, ושברים בגפיים) וכן ציין כי האב משתמש בסמים כשהוא מעשן קנאביס. כמו כן, הוסיף נציג המשטרה, כי מהמסמכים הרפואיים עולה כי הפגיעות נראות בנות מספר ימים עד מספר שבועות.

2 צפייה בגלריה
בית החולים שניידר
בית החולים שניידר
בית החולים שניידר
(צילום: גיל לרנר)

עו"ד ניצן ביילין, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את האב, טען במהלך הדיון כי התינוקת, שמטופלת גם על ידי הרווחה, הייתה יחד עם אחיה בחזקת האב בשבועיים האחרונים, כשלפני כן הייתה אצל פרודתו. כמו כן, הפנה עו"ד ביילין במהלך הדיון לדיווח שמסרה הגננת של הפעוטה ב-25.1 לפיו "הראש נופל על הרצפה פעמים רבות".
בסופו של דבר החליט כאמור שופט בית המשפט כי החשד נגד האב אינו בעוצמה מספקת על מנת להאריך את מעצרו.

קראו גם:

"ואומר בהקשר זה, גם את גיל החבלות אשר מתואר על ידי הרופאה בשים לב למועדים בהם החזיק החשוד בתינוקת הקטינה והדיווח שהתקבל מהגן עוד קודם לכן", ציין השופט. "הדבר משליך גם על עוצמת עילת המעצר כך שיש להורות על שחרורו של החשוד לחלופת מעצר הולמת", ובהמשך פסק השופט על מעצר בית בתנאים בו ישהה האב בביתה של בת זוגו בעיר.