תושבים המתגוררים באזור הרב פינצ'י בשכונת הדר גנים בפתח תקוה גילו במפתיע כי הרחוב הפך לחד סיטרי (נחסמה הכניסה מרחוב מנחם בגין מזרח) לטובת תוספת של מספר חניות. התושבים חוששים לא רק מהארכת הדרך אלא בעיקר מפקקים כבדים, שישפיעו גם על רחוב מנחם בגין שמהווה ציר תנועה מרכזי בשכונה.
1 צפייה בגלריה
רחוב הרב פינצ'י. נחסם
רחוב הרב פינצ'י. נחסם
רחוב הרב פינצ'י. נחסם
(צילום: באדיבות התושבים)
"ככה מתנהלת עירייה?", תוהה בזעם דייר מרחוב פינצ'י, ומסביר: "משנים הכל בלי לשאול אף אחד? ביררנו ולא מצאנו אף דייר שביקש או הסכים למהלך, או אפילו מישהו שעודכן. זה מרתיח ומכעיס מאוד. כן הייתה בקשה להוסיף חניות, אך לא בדרך הזו שפוגעת בנו מאוד. אנחנו דורשים להחזיר את הרחוב לקדמותו".
קראו גם:
"את היציאה השאירו", ממשיך דייר אחר ברחוב, "אבל יש מאות תושבים שצריכים גם לחזור הבייתה ולהיכנס לרחוב. מעבר לאי הנוחות, צעד שכזה עלול לגרום חס וחלילה לתאונות, ולעומסי תנועה. ובשביל מה? לטוב כמה חניות נוספות? זה לא צעד חכם".
מדוברות העירייה נמסר בתגובה: "המהלך בוצע בהתאם לחוות הדעת של גורמי המקצוע בוודעת התנועה, ולאור פניות תושבים אשר ביקשו להוסיף חניות נוספות בשל מצוקת החניה הקיימת באזור.
בתוך כך, כדי לאפשר חניה בשני צידי הרחוב יצחק ניסים, היה צורך להפוך את המקטע לחד סטרי. מעבר דו סטרי של רכבים לא מאפשר לחנות בשני צידי הכביש המדובר.
ההוספה המשמעותית במקומות החניה בתוך המקטע, מצריכה עיקוף קצר מאוד שכמעט ואינו מורגש. כאמור, המהלך קודם לאור בקשת התושבים ואף יעלה את רמת הבטיחות של העוברים במקטע. בכל מקרה, ראש העירייה קבע במקום סיור נוסף וככל שיהיה צורך בבחינה מחודשת - הנושא ייבדק בהתאם".
לעדכונים - חדשות פתח תקוה