במוצאי השבת האחרונה נעצר תושב רחוב שלומציון המלכה בן 21 בפתח תקוה בחשד שדקר את אחותו ופצע אותה באורח בינוני. כעת מתברר הרקע לאירוע: ויכוח שפרץ בין השניים בארוחת הערב, במהלכו ביקשה הצעירה מאחיה שיסיים לאכול בשל השעה המאוחרת.
על פי כתב אישום שהוגש אתמול נגד הצעיר, עולה כי השניים מתגוררים בדירה של אביהם, כשהצעירה (כבת 24) דואגת לשגרת חייו של אחיה ולטיפולים רפואיים להם הוא זקוק.
1 צפייה בגלריה
מזירת האירוע בפתח תקוה
מזירת האירוע בפתח תקוה
מזירת האירוע בפתח תקוה
(צילום: דוברות הצלה פתח תקוה)
במוצאי השבת האחרונה, באזור השעה 23:30, התגלע ויכוח בין השניים בזמן שאכלו ארוחת ערב, במהלכו ביקשה הצעירה מאחיה שיסיים לאכול בשל השעה המאוחרת. בתגובה, החל האח לקלל אותה ולאיים עליה תוך שהוא מכנה אותה 'נאצית' ואמר שיבוא יום ויחזיר לה על כל מה שעשתה לו. האחות הגיבה באיפוק, הגישה לו כוס מים וביקשה שילך לישון, אולם האח המשיך ואיים על חייה.
זמן קצר לאחר מכן הכה האח את אחותו בפניה באמצעות מכת אגרוף, ובין השניים התפתח עימות במהלכו דחף אותה אחיה אל עבר המטבח, שם שלף סכין המשמשת לחיתוך בשר ודקר באמצעותה את אחותו בצווארה ובלחיה.
קראו גם:
כתוצאה מהמעשה ניגר דם רב מגופה של האחות והיא פונתה על ידי כוחות הצלה לבית החולים בילינסון במצב בינוני, שם נאלצה לעבור ניתוח במהלכו נתפרה, ולאחר מכן אושפזה להמשך טיפול.
כעת מואשם אחיה באיומים, פציעה כשעבריין מזויין וכלפי בן משפחה וכן בתקיפת בן משפחה בנסיבות מחמירות.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה