לאחר הפיגוע הרצחני אמש (שלישי) בבני ברק, המגיע לאחר הפיגועים בבאר שבע וחדרה, עולה רמת הכוננות גם בפתח תקוה. בהודעה שפרסם ראש העירייה, רמי גרינברג, הוא הודיע על רשימת ההנחיות שמתבצעות בעיר למען שלום התושבים ובטחונם.
1 צפייה בגלריה
(שיטור עירוני בפתח תקוה. צילום: עיריית פתח תקוה)
גרינברג: "בפתח הדברים אני מבקש להשתתף בצערם של משפחות הנרצחים בימים האחרונים ומאחל רפואה שלמה לפצועים. לאור האירועים הביטחוניים האחרונים, אני קורא לתושבי העיר לגלות עירנות ולדווח למשטרה על אירועים חשודים. אנחנו עומדים בקשר רציף והדוק עם גורמי הביטחון ופועלים יחד איתם בכדי לתגבר את אמצעי הבטחון בעיר".
קראו גם:
עוד הוסיף ראש העירייה והדגיש כי, "אגף הביטחון בעירייה יתגבר סיורים בכלל העיר בדגש על האזורים סגולה, אתרי בניה, מרכזי קניות ומוסדות החינוך, תחבורה ציבורית ועוד.
בתוך כך, נוספו בימים האחרונים צוותים רכובים על אופנועים וניידות שמגבירות נוכחות בשטח, ובעבודה משותפת עם המשטרה נפרסו מחסומים בחלק מהכניסות לעיר. אגף הפיקוח על הבנייה יחייב את הקבלנים הבונים בעיר לדאוג לפיקוח צמוד ורציני באתר העבודה שלהם והעברת רשימות מסודרות של העובדים לעירייה.
כמו כן מוסדות החינוך בעיר הונחו להמנע מיציאה ממוסדות החינוך לטיולים או פעילות אחרת בעת הזו והזמן ינוצל לצמצום פערים לימודיים. כלל גורמי הביטחון נמצאים בשטח וערוכים לכל תרחיש בתקווה שלא יהיה כזה.
אני קורא לציבור להתנדב למשמר המושבה העירוני ולסייע בשמירה על בטחון העיר והתושבים. להצטרפות יש לשלוח פרטים למייל: shlomia@ptikva.org.il.
ראש העירייה פנה לתושבים וביקש: "חשוב להמנע מהודעות סרק לא נכונות בנוגע לארועים בעיר, שיוצרות פאניקה מיותרת, לדוגמא כפי שפורסם יותר מוקדם על דקירות ברחוב בר כוכבא- ארוע שכאמור לא קרה כלל".
לעדכונים - חדשות פתח תקוה