ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג התפלל ביום הכיפורים לפני שנה למיגור המגיפה. השנה, כך נראה, הוא ימשיך לעשות זאת, ביתר שאת.
1 צפייה בגלריה
גרינברג. "יום משמעותי במיוחד"
גרינברג. "יום משמעותי במיוחד"
גרינברג. "יום משמעותי במיוחד"
(דוברות העירייה)
מי צריך לבקש ממך סליחה?
"במסגרת העשייה הציבורית אני יוצר מגע עם התושבים, מבין את הבעיה ופועל כדי לפתור אותה. לצד זאת, לעיתים גורמים בעלי אינטרס מנסים לטרפד את העשייה הרבה, למרות שמדובר לרוב בנושאים שהוזנחו שנים קודם לכן ואנחנו פעלנו כדי לתקנם.
קראו עוד>>>
"מתוקף היותי איש ציבור ובפרט ראש עירייה, אני מבין את זה ומסתפק בעובדה כי למרות רעשי הרקע - התושבים ממשיכים לקבל מאיתנו את המיטב".
ממי אתה צריך לבקש סליחה?
"אני נמצא הרבה בשטח עם התושבים ואף שומר על קשר אישי בנייד ובכל פלטפורמה אחרת. יש מקרים שבהם תושבים מביעים בפני הערכה על נושא כזה או אחר שעזרנו להם בו. לצערי, לעתים זה מביך אותי ובן שיחי עשוי להבין כאילו אני משדר חוסר עניין בנושא. בין היתר, בגלל שהעשייה שלנו היא לא בגדר 'טובה' למישהו אלא הכרח שאני מחוייב בו".
יום כיפור שזכור לך במיוחד?
"יום כיפור בכל שנה הוא משמעותי במיוחד. בשנה שעברה, לראשונה, כולנו התאמצנו בתפילותינו וביקשנו את מיגור המגפה. לצערי גם השנה נעשה זאת ונייחל שהקורונה תיכנס לדפי ההיסטוריה החל משנת תשפ"ב".
מה תאכל בארוחה המפסקת?
"מבטיח לבחון את הנושא בכובד ראש לפני כניסת החג".
צם?
"בהחלט. לעניות דעתי, תחושות הבטן במהלך הצום גורמות להבין יותר את הייחודיות שביום הזה, המשמעות שלו והנעה לתיקון עצמי".
דבר ראשון שתעשה אחרי החג?
"אוודא את היערכות כלל גורמי העירייה לקראת חג הסוכות, הן בניקיון ובביטחון והן ברווחה. נמשיך לעשות הכל כדי שגם בסוכות כל תושב הזקוק לנו יוכל לחגוג את החג באופן ראוי ומכבד".
לעדכונים: חדשות פתח תקוה