כתב אישום חמור הוגש היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בירושלים נגד אזרח מולדובה בן 35 המתגורר בפתח תקוה לאחר שאיים, הטריד מינית ותקף את בת זוגו לשעבר המתגוררת בירושלים. בין היתר, חנק אותה, הטיח את ראשה ברצפה והפיץ סרטונים ותמונות עירום שלה.
1 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
לחץ על עיניה ואמר: "מי יסתכל עלייך בלי עיניים?"
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
על פי כתב האישום שהגישה הפרקליטות נגד האיש, השניים היו בני זוג בעבר במשך כעשר שנים ולהם אף ילדים משותפים. במהלך חייהם המשותפים נהג הנאשם להכות את זוגתו פעמים רבות. בדצמבר 2019 הגיעה האישה לישראל והתגוררה בבית דודתה בירושלים.
קראו גם:
בזמן שהאישה שהתה בארץ, והנאשם שהה עם ילדיהם במולדובה, היא נהגה לשוחח עימם בשיחות וידאו. אלא שבתחילת השנה הנוכחית התנה האיש את קיום השיחות בקבלת כספים מבת זוגו לשעבר או לחילופין בקבלת סרטונים אינטימיים שלה, ובנוסף איים כי יפגע בילדים ובמשפחתה. מאחר שלא היה ברשותה את הסכום שדרש ולאור האיומים, שלחה האישה מספר סרטוני וידאו אינטימיים וכן מספר תמונות עירום. בהמשך, נודע לאיש על מערכת יחסים שמנהלת האישה עם גבר אחר ואיים שיפרסם את התמונות והסרטונים אם לא תחזור אליו. משסירבה לבקשתו, הפיץ חלק מתמונות והסרטונים בוואטספ וברשת החברתית.
כמה חודשים לאחר מכן הגיע האיש לארץ, ובמהלך חודש אוקטובר פרץ אל חדרה של זוגתו לשעבר בדירה בירושלים בזמן שישנה. הנאשם הכה אותה בעורף כך שהיא איבדה את הכרתה. לאחר מכן התיישב עליה וסטר לה בפניה. בינתיים התקשר בן זוגה של המתלוננת וכשראה זאת הנאשם, זרק את המכשיר הסלולרי על הרצפה ושבר אותו. בהמשך לחץ בחוזקה על עיניה של האישה ואמר לה "מי יסתכל עלייך בלי העיניים?". לאחר מכן החל לחנוק אותה בשתי ידיו והטיח את ראשה ברצפה מספר פעמים. כתוצאה מהמעשים נפגעה ראייתה של האישה למשך שעתיים ונגרמו לה סימנים כחולים ברגליה, באזור בית החזה והבטן.
שבועות ספורים לאחר מכן, המשיך הנאשם במעשיו. בהזדמנות אחת פגש את האישה בתחנה הסמוכה למקום מגוריה, עלה איתה על אוטובוס, התיישב לידה ואיים עליה "שלא תעזי להשמיע שום קול, את יודעת מי אני", תוך שהוא לוחץ בחוזקה את מפרק ידה. בפעם אחרת עלה עם האישה על מונית, התיישב מאחוריה ומשך בחוזקה את שיערות ראשה. דודתה שישבה ליד הנאשם במושב האחורי סטרה לו בתגובה, אך זה הגיב בסטירה משלו. המתלוננת ניצלה את ההזדמנות ויצאה מהמונית כשעובר אורח מונע מהאיש מלהמשיך בתקיפתה תוך שהוא הזעיק את המשטרה למקום.
כעת, כאמור, הוא מואשם בבית המשפט בשורה של עבירות, ביניהן: סחיטה באיומים בנסיבות מחמירות, איומים, הטרדה מינית, הסגת גבול, תקיפת בת זוג הגורמת חבלה של ממש והיזק בזדון.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה