כתב אישום הוגש נגד תושב פתח תקוה כבן 40 שעבד בעסק פלאפל במרכז העיר, לאחר שזרק חלק ממנת פלאפל על תושבת אחרת ואף בעט בה, והיא הגיבה בנשיכה. הרקע לתקיפה: ויכוח על אי עטיית מסכה.
1 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
קראו גם:
על פי כתב האישום, לפני כשנה התיישבה התושבת על ספסל ברחוב בסמוך למקום מגוריה יחד עם חברתה. זמן קצר לאחר מכן, התיישב לידן הנאשם, שעבד בקרבת מקום בעסק לממכר פלאפל, והחל לשתות קפה ולעשן סיגריה. התושבת שראתה כי אינו עוטה מסכה ביקשה ממנו שיזוז למרחק של 2 מטר ולאחר שסרב החלה לגדף אותו ולקרוא לו בשמות גנאי. בתגובה, איים עליה הנאשם שישפוך עליה את הקפה. מיד לאחר מכן יצרה התושבת קשר עם המשטרה וכששמע זאת הנאשם קם ממקומו.
יום למחרת שוב נפגשו השניים על אותו ספסל, אלא שהפגישה הזו הסתיימה בקטטת רחוב אלימה. האיש שישב לאכול מנת פלאפל שוב לא נענה לבקשת התושבת להתרחק ממנה וזו בתגובה אמרה לחברתה: "אי אפשר לשבת ליד הזבל הזה".
מיד כששמע עובד הפלאפל את דבריה, השליך עליה את שאריות המנה שנשארה בידו. האישה לא רצתה להישאר חייבת, קמה ממקומה והכתה אותו בגופו. הנאשם ניסה לתפוס את ידיה כדי להפסיק את התקיפה, אך אז היא נשכה אותו בידיו. בשלב הזה, הדף עובד הפלאפל את האישה שנפלה על הרצפה, בעט בה ופגע באפה.
כעת, כאמור מואשם האיש בבית משפט השלום בעיר בתקיפה סתם.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה