אנשים טובים באמצע הדרך: אלן מלכה, עובד תברואה בעיריית פתח תקוה, קיבל הבוקר (שני) פנייה לגבי טבעת יקרת ערך שפונתה ככל הנראה יחד עם האשפה באחד מרחובות שעריה. מלכה לא היסס, שפך את תכולת המשאית רגע לפני שהגיע לאתר הפסולת, ולאחר דקות ארוכות של חיפושים הטבעת נמצאה ובהמשך הוחזרה לבעליה.
1 צפייה בגלריה
אלן מלכה, הטבעת וחלק מערימות האשפה
אלן מלכה, הטבעת וחלק מערימות האשפה
אלן מלכה, הטבעת וחלק מערימות האשפה
(צילום: פרטי)
קראו גם:
"במהלך שעות הבוקר, כשנהגתי במשאית של פינוי האשפה, התקשר אליי המנהל ואמר שמהעבר השני של הקו נמצא תושב בשם רועי שסיפר כי במהלך סעודת מצווה שהתקיימה אתמול בשכונת שעריה, הטבעת של אימו נפלה ככל הנראה בזמן פינוי הפסולת", סיפר מלכה, שמתנדב בזמנו הפנוי כחובש באיחוד הצלה. "רועי ציין כי מלבד שוויה של הטבעת, היא בעלת ערך סנטימנטלי רב וביקש שנבדוק אפשרות לסייע להם".
כיצד הגבת?
"אמרתי לו שאני זה שפינה את הפחים מהאזור ושאני בדרכי לאתר הפסולת בסגולה. ביקשתי ממנו שיגיע לחניון העירוני של המשאיות בסגולה ואני שם אשפוך את הפחים ונשתדל לסייע ולעזור. הגעתי לחניון ונעזרתי בניר יעקוב, חבר לעבודה שהיה שם והתחלנו לנבור בפחים.
"לאחר כחצי שעה של חיפושים בתוך ערימות הפסולת והריח הלא נעים, הבחנתי בטבעת זהב שהייתה שם. התקרבתי כדי לראות שאני לא טועה, והבחנתי במילה 'אמא' שהייתה כתובה עליה".
מה עובר בראש באותו רגע?
"כמובן שהתרגשתי מאוד. הרמתי אותה והודעתי לרועי שכבר הגיע למקום שנמצאה האבדה".
כיצד הוא הגיב?
"הוא שחרר אנחת רווחה והודה לנו. שטפנו את הטבעת ומסרנו אותה לרועי שמיד חייג לאימו ובישר לה את הבשורה".
איך הרגשת באותו רגע?
"האמת שהיה מרגש לשמוע את התגובה של אימו שכל כך שמחה לאור הסנטימנטים שיש לה לטבעת. אני שמח שהיום הסתיים בצורה כזו, עם מעשה טוב וגברת מאושרת".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה