כואב הלב: ההרוג בתאונת הדרכים אמש (שני) באם המושבות הוא דניאל אהרון בן ה-13, תושב רמת גן ותלמיד בבית הספר המנחיל בעירו.
בעקבות האירוע הקשה שהוביל למותו של רוכב קורקינט שני בתוך שבוע בעיר, התקיים היום בהנחיית ראש העירייה רמי גרינברג, שיח בנושא זהירות בדרכים בכלל בתי הספר בפתח תקוה.
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה בפתח תקוה
זירת התאונה בפתח תקוה
זירת התאונה בפתח תקוה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
כזכור, אמש באזור השעה 20:30 התקבל דיווח על תאונת דרכים שבה נפגע רוכב קורקינט ברחוב ראשון לציון באזור צומת העיפרון. כוחות ההצלה שהגיעו למקום, פינו את הרוכב, ילד בן 13, במצב אנוש לבית החולים בילינסון תוך פעולות החייאה, אך זמן קצר לאחר מכן נקבע מותו.
קראו גם:
במשטרה חוקרים את נסיבות האירוע, ובוחני תנועה של מרחב השרון עיכבו לחקירה שני נהגים בחשד למעורבות בתאונה.
עם היוודע דבר מותו של הילד, פרסם ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן פוסט בו ציין כי "העירייה על כל אגפיה הרלוונטיים כבר בדרכם לתמוך בכל מה שצריך במשפחה. אגף החינוך והשירות הפסיכולוגי כבר נערכים לתווך את הבשורה המרה לקהילת בית הספר ומיוחד לחברים לכיתה ולשכבה שלו ושל שני אחיו ולצוותי החינוך. מי ייתן והוא יהיה הילד האחרון ושום הורים או אחים לא יאבדו את היקר להם מכל בכביש או בכלל".
כמו שאמה הכהן, גם תושבים רבים שהכירו אותו התקשו לקבל את הבשורה המרה וכתבו בין היתר ברשת החברתית: "אסון נוראי, ילד יפה תואר, בלתי נתפס", כתבה אחת מהם ואחרת הוסיפה: " נקטף פרח יפה, אח למופת, בן אוהב, חבר אהוב ואהוד על כולם".
"איך ממשיכים כשאתה לא איתי? הלב שלי מרוסק, איך ממשיכים בלעדיך? חצי שעה לפני שיצאת אמרת לי שאתה יוצא, בחיים לא הייתי חושבת שזה מה שיקרה לך", כתבה חברתו.
הילד שנהרג אמש, היה לקורבן השני בתאונה במעורבות קורקינט בפתח תקוה. שעות ספורות קודם לתאונה, הלך לעולמו הרב שמואל קצנלבוגן שנפצע באורח אנוש בשבוע שעבר מפגיעת רכב בסמוך לבריכת עמישב.
בעקבות האירועים הנחה גרינברג את כלל בתי הספר בעיר לקיים שיח בנושא זהירות בדרכים ובשימוש בכלים דו גלגליים. כמו כן הוסיף גרינברג בדף הפייסבוק שלו: "ביקשתי לתווך לתלמידים את המקרים הקשים והצורך הקיומי להפיק מהם לקחים לשמירה על החיים. אני משתתף בצערן הכבד של המשפחות, אין מילים שיוכלו לנחם מקרים טראגיים שכאלו".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה