טרגדיה גדולה: ליהי טננבוים, תלמידת כיתה ג' בת 9, סבלה מחום גבוה והגיעה עם הוריה לחדר המיון בבית החולים לילדים ספרא במרכז הרפואי שיבא בתל השומר.
2 צפייה בגלריה
ליהי טננבוים
ליהי טננבוים
ליהי טננבוים
(צילום: פרטי)
כעבור אשפוז של מספר ימים המצב הרפואי שלה התדרדר והיא עברה ניתוח, במהלכו נפטרה. מבית החולים נמסר כי הרקע לפטירה נבדק וכי הילדה סבלה מבצקת מוחית.
המקרה הטראגי אירע שבועיים לפני יום הולדתה של ליהי. בני משפחתה וחבריה לכיתה בבית הספר "פעמונים" ברעננה מתקשים לעכל את מותה הפתאומי.
הלוויתה של ליהי בבית העלמין כפר נחמן היתה קורעת לב. אנשים רבים השתתפו בלוויה והיו המומים על פטירתה של ילדה כה צעירה: "איך אפשר להתנחם אחרי דבר כזה, המשפחה הרוסה".
בבית ספר שבו למדה ליהי פרסמו הודעת אבל מיוחדת: "הבוקר התבשרנו על פטירתה של תלמידה יקרה והאהובה, ליהי טננבוים, מכיתה ג' כשבועיים לפני יום הולדתה ה-9. המומים וכואבים מאוד את האובדן ומשתתפים בצערה הכבד של המשפחה.
"היום נכחו בבית הספר אנשי מקצוע רבים: השירות הפסיכולוגי החינוכי, הייעוץ החינוכי הבכיר, הפיקוח על ביה"ס וצוות אגף החינוך כדי ללוות את הצוות והתלמידים בתהליך כולו ועל מנת לקבל תדרוך והנחיה על האופן שבו יש לפתוח את היום ולשוחח עם התלמידים".

2 צפייה בגלריה
ליהי טננבוים
ליהי טננבוים
ליהי טננבוים
(צילום: פרטי)

קראו גם:

מנהלת בית הספר, שירי דנטס, כתבה להורים: "הכאב של משפחת טננבוים הוא הכאב והצער של כולנו. אנו מאחלים למשפחה הרבה כוחות ונחמה ואנו מחבקים אותם. אנו נמשיך ללוות את המשפחה ואת התלמידים ונגיש עזרה לכל פונה".
חיים ברוידא, ראש העירייה, כתב: "אין לתאר את עוצמות הכאב. רעננה כולה נפרדת מליהי טננבוים. רק בת תשע. לינוי, תומר, עידן, ליאן, שלי ובית ספר "פעמונים", כיתה ג1. אין מילים שינחמו".
במהלך השבוע ימשיכו להיערך שיחות עם התלמידים מהכיתה ומבית הספר כדי לתמוך בהם על אובדן חברתם מהכיתה.
יהי זכרה ברוך.