תושבת פתח תקוה בשנות החמישים לחייה חשודה שהצליחה לקבל 20 מיליון שקלים לכיסה, והגיעה לתא המעצר.
המשטרה עצרה אתמול תושבת פתח תקוה בחשד שהונתה אנשי עסקים שונים בסכום המוערך ב-20 מיליון שקלים. בנוסף הוקפאו 4 נכסי נדל"ן השייכים לחשודה ובני משפחתה.
2 צפייה בגלריה
אישה כסף עשירה - תמונת פייסבוק
אישה כסף עשירה - תמונת פייסבוק
האישה נעצרה לאחר שהתגלה החשד
(צילום המחשה: shutterstock)
יחידת ההונאה בשיתוף חוקרי יחידת האכיפה הכלכלית במחוז מרכז פתחה בחקירה סמויה עם קבלת תלונה מתושב השרון, כי הכיר לפני מספר חודשים תושבת פתח תקוה בשנות ה-50 לחייו ששיכנעה אותו להשקיע בעסקה אותה יזמה בתחום מוצרי התינוקות.
על פי החשד, הקורבן מסר לה סכום של מאות אלפי שקלים מתוך כוונה לקבל בחזרה את סכום ההשקעה בתוספת ריבית. את החזר ההלוואה קיבל הקורבן בהמחאות דחויות שהתבררו בדיעבד כמזויפות.
בשיטה זו ובאמתלות דומות "עקצה" החשודה מספר קורבנות נוספים בסכום כולל המוערך ב-20 מיליון שקלים תוך שחלקם לא קיבלו את הכסף וחלקם קיבלו חלק מהכסף, כאשר היא משתמשת בהמחאות מזויפות - חלקן המחאות השייכות לסבתא של החשודה אשר נפטרה לפני מס' שנים.

2 צפייה בגלריה
מענק כספי לעצמאים ובעלי העסקים הקטנים והבינוניים
מענק כספי לעצמאים ובעלי העסקים הקטנים והבינוניים
האישה התעשרה באופן לא חוקי, על פי החשד
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

על פי החשד, את הכסף שקיבלה העבירה לחשבונות המשוייכים בני משפחתה.
אתמול , עם מעבר החקירה לשלב הגלוי ביצעו חוקרי יחידת ההונאה במחוז מרכז מס' חיפושים בדירות שונות השייכות לחשודה ולמשפחתה בסיומם נתפסו עשרות אלפי שקלים במזומן ויתרות בחשבונות שונים בסכום כולל של מעל מיליון וחצי שקלים, בנוסף הוקפאו זכויות החשודים ב 4 נכסי נדל"ן שבבעלותן.
בתום החיפושים עצרו שוטרי היחידה את החשודה ועיכבו לחקירה את הוריה בחשד לעבירות המיוחסות להם. בתום החקירה ובהתאם לחומר הראיות בתיק יוחלט האם לבקש בהמשך את הארכת מעצרם של החשודים. כעת לחשודה ומשפחתה יהיה הרבה זמן לחשוב על כל מה שקרה בתקופה האחרונה.