המלחמה שנכפתה על תושבי מדינת ישראל בכלל ותושבי פתח תקוה בפרט הביאה איתה הרבה סולידריות חברתית, אבל גם כמה תופעות לא נעימות שמפריעות מאוד לתושבים ולתושבות.
2 צפייה בגלריה
ישיבת העירייה ופיקוד העורף
ישיבת העירייה ופיקוד העורף
ישיבת העירייה ופיקוד העורף
(צילום: דוברות עיריית פתח תקוה)
אחת התופעות שמטרידות מאוד את התושבים היא השמעת רעשים חריגים. למרות הקריאות הרבות והבקשות, נראה כי אותם אנשים צעירים שמרעישים מתעלמים במקרה הטוב או אפילו עושים בכוונה. מדובר על הפעלת נפצים, יריית זיקוקים, חיקויי אזעקה וכמובן אופנוענים שממשיכים לנסוע ברחובות העיר.
בעקבות כך, העירייה פרסמה היום שוב בקשה חד משמעית לציבור בנושא – "במיוחד בימים האלה אנו מבקשים מכולם לגלות רגישות ולהימנע מיצירת רעשים הגורמים ללחץ וחרדה".
"רק בלכידות, התחשבות וערבות הדדית - ננצח".

הערכת מצב של עיריית פתח תקוה ופיקוד העורף


ראש העיר רמי גרינברג ומנהל אגף הביטחון, הפיקוח והחירום יריב סנדלון נפגשו היום (ראשון) עם מפקד מחוז ירושלים והמרכז אל"מ אמיר בן דוד, מפקד הנפה של פקע"ר אל"מ אודי אלבז ומפקד היקל"ר פ"ת אל"מ (במיל.) רוני קשלס, להערכת מצב ושיח על המשך המוכנות של העיר פתח תקווה.

2 צפייה בגלריה
אופנוע שהרעיש בפתח תקוה
אופנוע שהרעיש בפתח תקוה
אופנוע שהרעיש בפתח תקוה
(צילום: צחי גלילה)

קראו גם:

אל"מ בן דוד שיבח את הרשות על רמת המוכנות הגבוהה, על התפקוד הגבוה של הרשות וכלל המכלולים ועל החוסן החברתי האיתן של תושבי העיר במהלך החודש האחרון. עוד שוחחו על המשך שגרת החירום במקומות העבודה ובמוסדות החינוך.
ראש העיר רמי גרינברג: "אנו מקיימים דיונים קבועים והערכות מצב שוטפות עם כלל הגורמים הרלוונטים, על מנת להבטיח את בטחון התושבים. העיר פתח תקווה ממשיכה בהיערכות לכל תרחיש, וגם בימים אלה מקיימת תרגילי חירום לתרחישים השונים. בשבוע שעבר התקיים תרגיל בו הצוותים דימו מצב של נפילת טיל באחת משכונות העיר, ובמהלך השבוע הקרוב יתקיים תרגיל לפתיחת מרכז קליטה. נמשיך לפעול לטובת תושבי העיר ולחתור ככל הניתן לשגרה, תוך שמירה על בטחון התושבים".