עמוד חניה חשמלי שיצא מהמדרכה ברחוב ההגנה פגע בניידת משטרה וגרם לה לנזק. בית משפט השלום פסק לאחרונה כי בשל כך תשלם העירייה 27 אלף שקלים.
את כתב התביעה הגיש לבית המשפט משרד האוצר, לאחר שבתאריך ה-26 בינואר 2019 נסעה הניידת ברחוב ההגנה שבמרכז העיר כשלפתע עלה המחסום שפגע ברכב וגרם לו לנזקים.
1 צפייה בגלריה
בניין עיריית פתח תקוה
בניין עיריית פתח תקוה
בניין עיריית פתח תקוה
(צילום: ריאן פרויס)
בכתב התביעה אותו הגישו עורכי הדין דורון פינקלשטיין והראל אייזנברג, נטען כי העירייה לא נקטה בזהירות סבירה מאחר והנזק נגרם על ידי דבר מסוכן שבאחריותה וכן לא עשתה דבר כדי למנוע את התאונה. כתוצאה מהפגיעה תבעו עורכי הדין 27 אלף שקלים בגין הנזק שנגרם לרכב, ירידת ערכו ושכר טרחת שמאי.
מנגד, טענה העירייה בכתב ההגנה כי אינה התרשלה וכי כלל לא הוכח כי התאונה קרתה בשטח שבאחריותה. כמו כן נטען על ידי העירייה כי לא הוכח שידעה על תקלה והתרשלה בתיקונה. עוד צוין בכתב ההגנה כי "בכל מקרה מחובתה של התובעת לבדוק לאן היא נכנסת עם רכבה ולנקוט משנה זהירות בזמן נהיגתה... אין זה סביר לדרוש מהנתבעת לדעת בכל זמן נתון אודות כל מפגע הקיים בשטחה, וודאי מקום בו מדובר בתקלה במחסום אשר אינו ניתן לראייה בעין שהינו נסתר לעיניי כל".
קראו גם:
כאמור, בימים האחרונים דחה בית המשפט את טענות העירייה ופסק כי על סמך החומר שברשותו, היא תשלם 23 אלף שקלים בתוספת 4 אלף בגין שכר טרחה.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה