מועמדת נוספת לראשות העירייה: חברת האופוזיציה ענת זנזורי, מי שהייתה מספר 2 ברשימתו של רמי גרינברג בבחירות הקודמות, ואף כיהנה כמחזיקת תיק איכות הסביבה בתחילת הקדנציה, הודיעה הבוקר (שלישי) באופן רשמי על התמודדותה בבחירות הקרובות.

1 צפייה בגלריה
ענת זנזורי
ענת זנזורי
ענת זנזורי
(צילום: עזרא וסלי לוי)

בעקבות ההכרזה, הופכת זנזורי לאישה השנייה שתתמודד בבחירות, אחרי שחברת המועצה אורנה דוידאי הכריזה אף היא על מועמדותה לפני מספר חודשים.
כזכור, זנזורי קיבלה את תיק איכות הסביבה לאחר שהייתה שותפה למאבק ממושך יחד עם תושבים נוספים מאם המושבות בכל נושא זיהום האוויר והריחות בסביבה.
עם זאת, כעבור קרוב לשנה, באוקטובר 2019, החליטה זנזורי להתפטר מתפקידה בעקבות חילוקי דעות עם גרינברג, וחברה לאופוזיציה.
ההכרזה של זנזורי הייתה באוויר לאורך החודשים האחרונים, ואף רמזה לכך בכתבה שפורסמה במיינט פתח תקוה, וכאמור, היום הפכה אותה לרשמית.

קראו גם:
בסרטון שפרסמה זנזורי היא אומרת :"בבחירות הקרובות אתמודד לראשות העיר ואנצח. ראש עיר הוא לא שריף, ראש עיר הוא משרת ציבור... מגיע לכם ראש עיר עם יושרה פנימית ויכולת מנהיגות אמיתית".
עוד צויין מטעמה של זנזורי: "החזון שלי כראשת העיר פתח תקוה הוא לשים בראש סדר העדיפויות את צרכיהם ורווחתם של התושבים. אדאג לקדם את העיר בתחומים רבים כגון: חינוך, קהילה, רווחה, ביטחון אישי, תרבות וספורט, ניקיון וסביבת מגורים נעימה וירוקה. אפעל בערוצים שונים לתת מענה אישי לכל תושב תוך שקיפות מלאה ושיתוף".