הבוקר (חמישי) בשעה 09:49 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על נהג רכב שאיבד את הכרתו (ככל הנראה על רקע לבבי) בכביש 471 ממחלף זרובבל לכיוון מחלף אונו.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח בלינסון גבר בן 64 במצב קריטי תוך כדי פעולות החייאה.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: דוברות איחוד הצלה פתח תקוה)
דוברות איחוד הצלה - מחוז מרכז: צוותי הרפואה של איחוד הצלה ביצעו החייאה על נהג רכב שאיבד את הכרתו בכביש 471 בסמוך למחלף זרובבל.
צח מירו חובש איחוד הצלה שביצע בו פעולות החייאה מסר: "לדברי עוברי אורח הנהג איבד את הכרתו תוך כדי נסיעה. ביצעתי בו פעולות החייאה בסיוע פרמדיק איחוד הצלה. לאחר מכן הוא הועלה לניידת טיפול נמרץ ופונה לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה במצב אנוש".
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: דוברות איחוד הצלה פתח תקוה)
מדוברות מד"א - הצלה פתח תקוה נמסר: חובשים הוזעקו לכביש 471 בסמוך למחלף זרובבל עקב דיווח על נהג רכב שככל הנראה איבד את הכרתו תוך כדי נהיגה והתנגש במעקה הבטיחות בצד הכביש.
החובשים המתנדבים יחד עם רופא - מתנדב במד"א , ופראמדיקים של מד"א , העניקו טיפול ראשוני וביצעו פעולות החייאה על נהג הרכב כבן 55 , והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים בילינסון תוך כדי פעולות החייאה מתקדמות.
קראו גם:
חובשים במד"א - הצלה פתח תקוה, ישראל וייס ושמוליק אייזן, סיפרו: כשהגענו למקום ראינו את הרכב צמוד למעקה הבטיחות בצד ימין והנהג ללא דופק ונשימה ככהנ הנראה לאחר שלקה בדום לב תוך כדי הנסיעה, התחלנו בפעולות החייאה כשמצטרפים למאמצים רופא מתנדב במד"א ופראמדיקים מניידת טיפול הנמרץ, ולאחר זמן קצר פונה הנהג לבית החולים תוך כדי נסיונות להציל את חייו.
לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה