אחד החששות הגדולים של כל גבר נשוי שמנהל רומן עם אישה אחרת, הוא שיום אחד אשתו החוקית תיכנס לחדר בזמן שהם במיטה. זה כנראה מה שקרה באחד הבתים בפתח תקוה לאחרונה, וזה הסתיים בצורה מאוד אלימה שהביאה את אותו גבר אל תחנת המשטרה ולמשפט פלילי.
2 צפייה בגלריה
בני זוג גבר ואישה במיטה - תמונת פייסבוק
בני זוג גבר ואישה במיטה - תמונת פייסבוק
אשתו נכנסה בזמן שהוא היה בחדר השינה עם המאהבת
(צילום המחשה: shutterstock)

תושב פתח תקוה בשנות השישים לחייו, שהה בחדר השינה בדירתו עם אישה איתה ניהל רומן, בזמן שאשתו נמצאת גם כן בדירה.
כשהאחרונה נכנסה לחדר וביקשה שיכבד אותה, הוא קילל וחנק אותה. כעת, ולאור מקרים נוספים, הוא מואשם במספר עבירות של תקיפה.
מכתב האישום שהוגש נגד האיש השבוע, עולה כי לפני מספר חודשים בשעת לילה, נכנס האיש למיטתו ושוחח עם האישה איתה ניהל רומן. כששמעה זאת אישתו היא נכנסה לחדר, ביקשה מבן הזוג שיכבד אותה ואמרה שאם הוא מעוניין להיות עם האישה שהכיר, שיילך.
בתגובה, אמר הנאשם לאישתו שתצא מהחדר תוך שהוא מקלל אותה. כשזו הלכה למטבח, הוא רדף אחריה וחנק אותה. האישה שנטלה מכסה של סיר, הכתה באמצעותו על ידו של בן זוגה ורק אז הוא נרתע לאחור.

2 צפייה בגלריה
אסיר איבד את הכרתו
אסיר איבד את הכרתו
הגבר נעצר בעקבות המעשים החמורים שעשה
(צילום: shuttestock)

קראו גם:

מיד לאחר מכן על פי כתב האישום, ברחה האישה מהדירה כשהיא יחפה והזעיקה את המשטרה ואת אחת השכנות כדי שתסייע לה בינתיים. הנאשם יצא מהדירה אחריה, התקרב לאשתו ולשכנתם והאשים את הראשונה במה שקרה. בהמשך נעצר על ידי המשטרה.
עוד עולה מכתב האישום כי זו לא הייתה הפעם הראשונה שהאיש תקף את אשתו על אותו רקע. במקרים שונים שאירעו חודשים ספורים לפני כן, ולאחר שאשתו ביקשה ממנו לסיים את הקשר עם המאהבת, הוא קילל אותה, בעט בה ואף תפס אותה בפניה והשליך אותה על המיטה.