האירוע המתואר בכתב האישום התרחש במהלך אוגוסט 2020. נערה בת 17 שעבדה בחנות בקניון סירקין בפתח תקוה, חזרה מחופשתה. בעל החנות, שנגדו הוגש כעת כתב אישום, ביקש ממנה להראות לו תמונות מהחופשה. הנערה נענתה לבקשתו ומסרה לידיו את מכשיר הטלפון שלה על מנת שיצפה בתמונות.
1 צפייה בגלריה
מבחינת בית הספר, "הכתובת הייתה על הקיר"
מבחינת בית הספר, "הכתובת הייתה על הקיר"
ראה את תמונותיה בבגד ים
( צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
לפי כתב האישום, כאשר הבחין בתמונה של הנערה לבושה בבגד ים, אמר לה: "איזה חזה, איזה תחת, ראיתי הרבה דברים בחיים אבל כזה לא ראיתי, הייתי מ... אותך.. מה הייתי עושה לך.. אני רוצה את זה".
קראו גם:
עוד עולה מתיאור האירוע כפי שהוא מפורט בכתב האישום, שכאשר לא ענתה הנערה לדבריו, הוא הציע לה בונוס בגובה 100 שקלים בכל משמרת, ובמקביל הציע להעלות את שכרה ואף לתת לה לבחור את המשמרות שהיא רוצה לעבוד בהן. הוא אף הציע לה שבמשמרות שלה היא רק תשב ולא תעבוד. מאוחר יותר אף נטען שהציע לקנות לה מכשיר סלולרי חדש, ואמר שיתן לה אותו רק אם יפגשו ברכבו.
גם להצעה זו לא השיבה הנערה, אולם הנאשם לפי כתב האישום, המשיך בשלו, ומיד לאחר מכן אמר לנערה לרשום באילו משמרות היא רוצה לעבוד, ולסמן את התאריך שבו תרצה להיפגש ברכב. בהמשך אמר לה שהוא "רוצה את זה ושהוא סגור על זה", אז השיבה העובדת בחיוב כדי שיעזוב את החנות ויניח לה.
כעת מואשם בעל החנות בבית משפט השלום בעיר בהטרדה מינית.
לעדכונים - חדשות פתח תקוה