אם חד הורית, תושבת שכונת עמישב בפתח תקוה, טוענת כי עובד ניקיון בשירות העירייה גנב לכאורה ביום שישי שעבר את מכשירה הסלולרי, 600 שקלים שהיו בנרתיקו וזוג נעליים, אותם השאירה לזמן קצר על מעקה הבטון שבכניסה לבית מגוריה. תלונה הוגשה במשטרה שחוקרת את האירוע.

1 צפייה בגלריה
האירוע בעמישב
האירוע בעמישב
האירוע בעמישב
(צילום: מתוך הסרטון, באדיבות המתלוננת)

לטענת האישה, בזמן שהוציאה שקיות מרכבה, היא השאירה לזמן מה את הנרתיק שבו היה המכשיר הסלולרי יחד עם 600 שקלים במזומן, וכן זוג נעליים, על המעקה אך כשחזרה לקחת אותם הם כבר לא היו שם.
"למזלי הצלחתי להשיג סרטון בו רואים שני עובדים יורדים מרכב ניקיון בשירות העירייה, כשאחד מהם ניגש לדברים ולכאורה לוקח אותם", היא מספרת. "אחרי כמה דקות שניסיתי להתקשר אליו מטלפון אחר הוא כבר היה כבוי".
כיצד פעלת?
"פניתי לגורמים רבים בעירייה אבל לא עשו כלום, ומהמוקד העירוני קיבלתי הודעה שהפניה לא ניתנת לטיפול והעובד מכחיש. אחרי שראיתי שזה לא מטופל הגשתי תלונה במשטרה. במוצאי שבת קיבלתי עדכון מגורם עירוני שהעובד הושעה אבל כבר בתחילת השבוע אמרו לי שהוא המשיך לעבוד.
"זו פשוט הפקרות. 600 שקל זה אוכל של הילדים שעבדתי והזעתי בשבילם. יש לי ילד בכיתה א' שצריך שיעורים, שאני צריכה ליצור קשר עם הסייעת שלו, אין לי אפילו 200 שקל לקנות טלפון. כל שקל משמעותי בשבילי. אין לי מילים".

קראו גם:
מדוברות העירייה נמסר בתגובה: "במסגרת מהפכת הניקיון המורגשת בכל רחבי העיר, אגף שפ"ע בעיריית פ"ת פועל בכוחות מתוגברים לאורך כל ימות השבוע ולקראת סופי השבוע בפרט, במטרה להכין את העיר לשבת. בתוך כך, בימי שישי מורגשת תנועה משמעותית של רכבי העירייה וסיירות הניקיון אשר אוספים אשפה שנותרה במרחב הציבורי. העירייה מקפידה ומנחה את כלל העובדים, לרבות את עובדי הקבלן בסיירות הניקיון, לתת שירות אדיב וכמובן לשמור על הכללים הנדרשים במסגרת עבודתם.
"בתוך כך, ככל שיתקבלו ממצאים חד משמעיים שיאפשרו לאמת את הטענות, הנושא יטופל בהתאם. התושבת התבקשה לפנות למשטרה שיבדקו את הנושא בכלים העומדים לרשותם".
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מדובר בחקירה שהוגשה לפני מספר ימים ועודנה מתנהלת. מטבע הדברים לא נפרט מעבר לכך".