מעצר עובד העירייה החשוד בפריצה לבתים: לאחר תיק נוסף שהתווסף לחקירה בגין גניבת רכב, המשטרה הגישה נגד הצעיר הצהרת תובע ובכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום בקרוב. בינתיים הוארך מעצרו עד יום שני.
2 צפייה בגלריה
פורץ
פורץ
פורץ
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

כזכור, בתחילת השבוע עצרה המשטרה גבר כבן 25 משכונת יוספטל בחשד כי פרץ לשלוש דירות בעיר בחודשיים האחרונים, כשבאחד המקרים הוא חשוד כי גנב גם רכב. מדובר באב לבנות קטנות, אסיר משוחרר שהיה בתכנית שיקום טיפולית של עמותת "קאמבק" בה שימשה ארן גורן ז"ל כמנהלת פעילות עד שנרצחה בכפר עזה בשבת השחורה. במסגרת שיקומו, עסק החשוד כעובד עירייה במחלקת התברואה.
בחקירתו הראשונה, הכחיש הצעיר את המיוחס לו, אולם בית המשפט החליט להאריך את מעצרו. בדיון נוסף שהתקיים היום בעניינו, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים לאחר שבינתיים התווספו חומרים נוספים בחקירה הקושרים אותו לתיק נוסף של גניבת רכב ונהיגה ללא רישיון.

2 צפייה בגלריה
פורץ בפעולה
פורץ בפעולה
פורץ בפעולה
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

קראו גם:

עורכת דינו ביקשה לשחרר אותו למעצר בית בתנאים ולהתחשב בעובדה כי הוא מסייע בטיפול בבנותיו ובפרנסת המשפחה אך שופטת בית המשפט החליטה בסופו של דבר להאריך את מעצרו עד יום שני לאור התשתית הראייתית, כשבמקביל הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע.