צייצה וספגה ביקורת: זהבה גלאון, תושבת פתח תקוה ויו"ר סיעת מרצ החדשה-ישנה, צייצה בצהרי יום שישי בטוויטר: "מה הכי חסר לכם בשבת שלכם?" ומיד לאחר מכן ענתה "אני אתחיל: סימן חיים בפתח תקוה". הציוץ זכה למאות תגובות, מהם אזרחים ששיתפו פעולה עם גלאון ומנגד לא מעט אזרחים שביקרו אותה, ביניהם תושבים דתיים בפתח תקוה. "זה ממש מעליב", כתב אחד מהם.
2 צפייה בגלריה
זהבה גלאון
זהבה גלאון
זהבה גלאון
(צילום: יאיר שגיא)
כאמור, ביום שישי האחרון בסביבות השעה 15:30, צייצה גלאון, שתתמודד בבחירות הקרובות לכנסת כיו"ר סיעת מרצ : "בעוד כמה שעות נכנסת השבת ודברים מתחילים להיסגר. מה הכי חסר לכם בשבת שלכם? מה הייתם רוצים שיהיה פתוח בשבת? אני אתחיל: סימן חיים בפתח תקוה", כמעין ביקורת על הנעשה בעיר או יותר נכון, הלא נעשה ביום החופשי של מרבית התושבים.
גלאון זכתה למאות תגובות, חלקן משתפות פעולה וקוראות בעיקר לאפשר תחבורה ציבורית בשבת, חלקן מתבדחות בסגנון "גם באמצע שבוע אין סימן חיים בפתח תקוה" אך ניכר כי תגובות רבות ביקרו את יו"ר סיעת מרצ על דבריה. "מוזמנת לבית הכנסת שלנו, כאן בשכונת כפר גנים ג'. נקבל אותך בשמחה ותראי שיש הרבה יותר מקצת סימני חיים בפתח תקוה", כתב תושב העיר. תושב אחר הגיב: "חלאס עם זה, רוצים לנוח בשבת" ותושבת נוספת כתבה: "בשבת רוצים שקט ושלווה בלי רעש של אוטובוסים".
כדי לברר למה התכוונה גלאון, יצרנו עימה קשר היום ובתגובה היא מסרה: "לא התכוונתי למשהו ספציפי, אלא באופן כללי. שכל אחד יבין מה שהוא רוצה. רציתי שכל אחד יכתוב את מה שהוא חושב וציינתי את פתח תקוה כי שם אני גרה".
2 צפייה בגלריה
הציוץ של זהבה גלאון
הציוץ של זהבה גלאון
הציוץ של זהבה גלאון
(מתוך הטוויטר)
ומה חושבים על הציוץ מעורר המחלוקת בעירייה? "לשמחתנו בפתח תקוה יש המון חיים - כ-270 אלף בני אדם חיים בעיר הרביעית בגודלה בישראל", נמסר מהדוברות.
קראו גם:
"בין היתר, בשל העבודה כי פתח תקוה הופכת בשנים האחרונות למטרופולין המשמעותי ביותר בישראל, יש בה את אזורי העסקים הגדולים בישראל, מרכזי בילוי מתפתחים, מרכזים רפואיים מובילים, מערכת החינוך השלישית בגודלה בישראל, ההתחדשות העירונית הגדולה ביותר ומערך תחב"צ והסעת המונים חסרת תקדים הכוללת 3 מסלולים של רכבת קלה (2 מהם יחלו לפעול בנובמבר), 2 קווי מטרו והשקעות הכי חזקות בארץ בכל תחומי החיים. פתח תקוה היא עיר הטרוגנית שכלל האוכלוסיות במדינה מוצאים בה הרבה אושר, שמחה וחיים מצוינים".