בני המשפחה והורי הילדים שחינכה המומים וכואבים את מותה של שרון אסרף ז"ל, שנפטרה בטרם עת. שרון, שהיתה בשנות החמישים לחייה, היתה סייעת אהובה מאוד בגני הילדים שבהם עבדה והותירה אחריה דורות של תלמידים.
2 צפייה בגלריה
שרון אסרף
שרון אסרף
שרון אסרף
(צילום: פרטי)
בתקופה האחרונה שרון התמודדה עם מחלה קשה, שבסופו של דבר היא נכנעה לה. ההורים של הילדים בהם היא טיפלה במסירות מספרים על אישה מדהימה, "אשת חיל שטיפלה בילדים שלנו כמו אמא אמיתית ואוהבת. זה כאב גדול".
ואכן, מותה התקבל בתדהמה בקרב ההורים, שמתקשים מאוד לעכל את האובדן העצום. איילת, אחת האמהות, כתבה: "אומרים שאלוהים לוקח את הטובים וזה אכן כך. את היית אישה נדירה עם נשמה ענקית ועם לב הכי רחב שיש. כמה הילדים אהבו אותך והיו מחוברים אלייך, היית כמו אמא בשבילם. עכשיו שרוני, את בידיים טובות... בגן עדן".
קרובת המשפחה של שרון, זהבית מדר, ספדה לה: "בת דודה שלי היקרה שרון נתנה את נשמתה לבורא. שרון, את מודל לחיקוי אישה של בית. רעייה נאמנה, אמא מושלמת, אין צדק בעולם הזה. למה אלוהים למה? זה לא אמיתי, בחיים לא עשתה רע לאיש. אני אוהבת אותך הכי בעולם. תמיד אהבתי ותמיד אוהב".

2 צפייה בגלריה
שרון אסרף
שרון אסרף
שרון אסרף
(צילום: פרטי)

קראו גם:

רועי מהכנין, אחיה: "שרון, אני מקווה שאת במקום שכולו טוב כי את הכי טובה את האשה הכי חזקה. תשבי עם אבא ותספרו חוויות. אני מבטיח לך שאני אדאג לכולם עד יומי אחרון. עכשיו כשהלכת, נותרתי האח הבכור. נוחי על משכבך בשלום, אחותי המושלמת".
כל מי שהכיר את שרון מספר על אישה מוכשרת וטובת לב שתמיד רק רצתה לעשות טוב לילדים ולכל אדם אותו פגשה. "היא הייתה אישה מדהימה, נתינה ללא סוף, קשה לדבר עליה בלשון עבר", מספרים מכריה.
הלוויה של שרון אסרף ז"ל התקיימה במוצאי שבת, בהשתתפות אנשים רבים.
יהי זכרה ברוך.