טרגדיה גדולה בשיא הקיץ: אורן יפרח, בחור בן 23 שכל עתידו עוד היה לפניו, נפטר מספר ימים לאחר שטבע בזמן מסיבת בריכה שהגיע אליה ביישוב סביון. בני משפחתו וחבריו המומים וכואבים את מותו, ולא מאמינים שכך הסתיים הבילוי שלו.
2 צפייה בגלריה
אורן יפרח
אורן יפרח
אורן יפרח
(צילום: מתוך פייסבוק, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
ביום שישי (29.7.23) אחר הצהריים, כשהיה חם מאוד בחוץ, שהה אורן במסיבת הבריכה שהתקיימה בבית פרטי. יחד איתו היו עוד צעירים רבים, שנהנו ממוזיקה טובה ומאווירה נעימה וחברותית.
שום דבר לא העיד על האסון הכבד שיקרה דקות אחדות לאחר מכן. בשעה 17:40 צלצל הטלפון אצל המוקדנים של מד"א במרחב ירקון, עם הודעה על טביעה בבית בבקעת אונו. האמבולנסים, עם החובשים והפרמדיקים שהגיעו למקום, זיהו מייד את אורן כשהוא ללא הכרה והחלו בפעולות החייאה אינטנסיביות.
בשלב מסויים היתה אופטימיות זהירה, כאשר חזר הדופק של אורן. הוא פונה באמבולנס לבית החולים שיבא בתל השומר, שם הוגדר במצב קשה והיה מונשם.

2 צפייה בגלריה
יזכור יום הזיכרון
יזכור יום הזיכרון
יהי זכרו ברוך
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

מורן דהן, חובשת רפואת חירום במד"א, מספרת כי הוא "שכב בסמוך לבריכה בחצר הבית מחוסר הכרה וביצעו בו פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות וכאשר ליבו שב לפעום העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים במצב קשה כשהוא מונשם".
כאמור, לאחר שהיה מאושפז במצב קשה בבית החולים שיבא, היום התקבלה הבשורה המרה: אורן נפטר.
קשה לתאר את תחושת האובדן ואת ההלם שבו נמצאים חבריו ומשפחתו של אורן. מספרים עליו שהיה אדם בעל לב טוב, אחראי, מסור ונאמן. אורן אהב לעזור לכולם וכולם אהבו אותו.
יהי זכרו ברוך.