הבוקר (שני) אירעה תאונה קשה מאוד שבה נפצע גבר כבן 40 באורח קשה בכביש 471. על פי דיווח של איחוד הצלה, מותו נקבע בבית החולים.
בשעה 09:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רוכב אופנוע שהחליק בכביש 471 סמוך למחלף גת רימון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בלינסון, גבר כבן 40 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: דוברות הצלה פתח תקוה)

חובשי רפואת חירום במד"א נועם דהן ואיציק אביטן סיפרו: "ראינו את רוכב האופנוע שוכב בתעלה בצד הכביש כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".
ניתאי משיח חובש בכיר במד"א - הצלה פתח תקוה: "איתרנו את רוכב האופנוע בתעלה בצד הדרך כשהוא מעורפל הכרה עם חבלה רב מערכתית, חילצנו אותו תוך כדי טיפול מציל חיים והוא פונה לבית החולים כשמצבו לא יציב".

2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: דוברות איחוד הצלה)

קראו גם:

חזקי לוונטל, אביחיל צעירי ויוסי אקלר חובשי איחוד הצלה מסרו: "לדברי עוברי אורח רוכב האופנוע החליק ונחבל קשות בראשו ובפלג גופו העליון. הענקנו לו סיוע רפואי בזירת התאונה ולאחר מכן הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו בשלב זה מוגדר קשה".
מאיחוד הצלה נמסר בהמשך שמותו של הפצוע נקבע בבית החולים.