אישה וגבר הגיעו סמוך לכניסה של הקניון הגדול בפתח תקוה ושם התרחשה תקרית חמורה שבה היו מעורבים אנשים נוספים.
2 צפייה בגלריה
הקניון הגדול פתח תקוה - תמונת פייסבוק
הקניון הגדול פתח תקוה - תמונת פייסבוק
הקניון הגדול פתח תקוה
(צילום ארכיון להמחשה. למצולמים אין קשר לכתבה)
על פי הטענה בכתב האישום שהוגש לבית המשפט נגד גבר בשנות השלושים לחייו, הגבר תקף את בת זוגו בעודה שרועה על הקרקע סמוך לאחת הכניסות לקניון הגדול בפתח תקוה. אם לא די בכך, מואשם האיש כי תקף אף אדם נוסף שנחלץ לעזרתה של האישה, ניסה לדקור אותו בעזרת מגב הרכב עימו הגיע האחרון ואף שבר את אחת ממראותיו.
בכתב האישום שהוגש בימים האחרונים לבית משפט השלום בעיר, נטען כי לפני שבועות אחדים הגיע הזוג אל אחת הכניסות לקניון בשעת לילה, ובמקום התגלע ויכוח בין השניים על רקע מערכת היחסים ביניהם.
במהלך הוויכוח, דחף האיש את בת הזוג כך שנפלה אל הקרקע ועזב את המקום. לאחר זמן קצר הוא החליט לשוב, ובעודה עדיין שרועה על הקרקע, רכן מעליה, טלטל אותה, ועל אף שניסתה להתרומם הכה אותה בידו.
בכתב האישום מתואר כי באותו זמן עברו במקום שני עוברי אורח עם רכבם וכשהבחינו בנאשם מכה את בת זוגו, יצאו מהרכב וכששאלו אותה אם היא זקוקה לסיוע היא השיבה בחיוב. כשאחד מהם ניגש אל האישה שהותקפה, פנה אליו הנאשם ושאל "מה אתה מחפש בעיות?" תוך שהוא מנסה להכות אותו במכת אגרוף.

2 צפייה בגלריה
הקניון הגדול פתח תקוה - תמונת פייסבוק
הקניון הגדול פתח תקוה - תמונת פייסבוק
הקניון הגדול פתח תקוה
(צילום המחשה, למצולמים אין קשר לכתבה)

קראו גם:

הנאשם לא הרפה, ובניסיון נוסף הצליח להכות את האיש שבסך הכל התערב כדי להגיש סיוע. בהמשך הוא אף חנק אותו ולא הרפה עד שהאחרון הצליח להימלט לכיוון הרכב שעימו הגיע למקום. אלא שהנאשם דלק אחריו ואחרי הנהגת ששהתה איתו, עקר את המגב האחורי ברכב וניסה לדקור את האיש ולאחר מכן ניגש למראה הימנית של הרכב ושבר אותה. כשהשניים ניסו להימלט, המשיך הנאשם במעשיו, הרים אבן גדולה שמצא בסמוך והשליך אותה אל עבר הרכב.
כאמור, בהמשך נעצר האיש וכעת הוא מואשם בתקיפת בת זוגו, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, חבלה במזיד ברכב ויידוי חפץ לעבר רכב.