הלב נשבר. פחות מיממה לאחר שזוהתה גופתה של הדר חושן, זוהתה גם גופת חברה הטובה לבנת לוי. קארין צ'רצי'ל, הצלע השלישית בחבורה שניצלה במזל גדול מהטבח בפסטיבל המוזיקה ליד רעים, בדמעות: "אני לא מאמינה שאני קוברת אותן אחת אחרי השניה".
2 צפייה בגלריה
לבנת לוי ז"ל
לבנת לוי ז"ל
לבנת לוי ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
החברות הטובות הדר חושן ולבנת לוי בילו יחד בפסטיבל המוזיקה. כאשר החלה מתקפת המחבלים הן התפצלו ונפרדו מחברתן, מעין מנצור, שסיפרה ל"מיינט פתח תקוה" שהשתיים נשארו במיגונית והקשר עימן נותק בשעה 07:50. מאז הוגדרו שתיהן כנעדרות. ביום שני זוהתה גופתה של הדר ז"ל. שעות לאחר מכן, הגיעה בשורה מרה נוספת כשזוהתה גם גופתה של לבנת, בת 27 במותה.

קראו גם:

מי שלא נכחה במסיבה היא חברתן הטובה, קארין צ'רצ'יל, שסיפרה היום בכאב גדול: "אנשים הכירו אותנו כשלישייה. הרבה פעמים הן ניסו לשכנע אותי ללכת איתן למקומות שונים והפעם הן כאילו ידעו לשמור עליי ושאלו אותי רק פעם אחת אם אני רוצה לבוא למסיבה, אבל עניתי שלא מתחשק לי. ביום שישי שלפני המסיבה הארורה יישב עליי משהו מהבוקר, ודיברתי הרבה עם לבנת. בצהריים אמא שלי שאלה אותי 'מה קרה לך', ולא ידעתי להסביר מה זה. כאילו הרגשתי ופשוט לא הלכתי".

2 צפייה בגלריה
הדר חושן, לבנת לוי, וקארין צ'רצ'יל
הדר חושן, לבנת לוי, וקארין צ'רצ'יל
הדר חושן, לבנת לוי, וקארין צ'רצ'יל. השלישייה התפרקה
(צילום: באדיבות המשפחה)

צ'רצ'יל ניצלה בנס מהטבח הנורא, אבל התחושות כבדות: "אני אומרת איך לא הייתי שם בשביל לשמור עליהן. תמיד דאגתי להן, למרות שאני בת 25 ושתיהן בנות 27. כולם אומרים לי 'זה נס שאת פה ואת צריכה לומר תודה' וזה נכון, אבל הלב שלי לא פה. הן הלכו יחד, ולא נפרדו גם במוות. אנשים שלא הכירו אותן וראו תמונות של שלושתנו אומרים 'רואים שהן היו בחורות טובות והייתן אור אחד גדול', אבל האור הזה כבה לי, נשארתי לבד. אני לא מאמינה שאני קוברת אותן אחת אחרי השניה".
איך הכרתן אותן?
"את לבנת הכרתי לפני הטיול הגדול לדרום אמריקה. הייתי איתה חצי שנה. אכלנו יחד, ישנו יחד, בכינו יחד והיא הפכה להיות אחותי. כמה ימים לפני המסיבה היא אמרה לי 'במה זכיתי שככה אלוהים שלח אותך אליי, אמרתי לה 'לא, אלוהים שלח אותך אליי. בורא עולם אוהב אותנו ששלח לנו אחת את השנייה'".
תספרי לנו עליה.
"לבנת הייתה בן אדם כל כך טוב, תמיד צוחקת, מחייכת, אוהבת, בחיים לא דיברה לשון הרע, תמיד ראתה את הצדדים הטובים של האנשים, תמיד ידעה לשפוט לכף זכות. הייתי אומרת לה שקוראים לה לבנת כי יש לה לב גדול, הייתה צדיקה. אני מכירה אותה סך הכל שנה וארבעה חודשים אבל זה הרגיש כמו חברות של חמישים שנה. היא פתחה לי את הלב שלה ואני את שלי. לא דמיינתי בחיים שזה יגמר ככה".
בעיריית קריית אונו ספדו ללבנת, בת העיר, וכתבו: "עיריית קריית אונו אבלה וכואבת את הרצחה של לבנת לוי. לבנת, ניסתה להימלט במכוניתה מהמסיבה ברעים, אך כדורי המרצחים הארורים השיגו גם אותה. תנחומינו העמוקים למשפחת לוי, אביה יואב, אמה זימרת, ותשעת אחיה ואחיותיה".
הלווייתה של לבנת נערכה היום (רביעי) בשעה 13:00 בבית העלמין ירקון.
יהי זכרה ברוך.