עבריין מין (28) שקפץ מחלון ביתו בחודש ינואר האחרון כשנמלט מקצין פיקוח, נעצר לאחרונה שוב, לאחר שעל פי החשד הטריד מינית נערה בת 15 ברחוב קלישר בעיר.
2 צפייה בגלריה
בית המשפט בפתח תקוה ניידת משטרה - תמונת פייסבוק
בית המשפט בפתח תקוה ניידת משטרה - תמונת פייסבוק
כתב אישום הוגש לבית המשפט בעיר
(צילום: שירות מיינט)

כעת הוא מואשם בבית המשפט בהפרת צו פיקוח, הטרדה מינית, איומים, ותקיפת עובד ציבור.
מכתב האישום עולה כי בנובמבר אשתקד הורה בית משפט השלום בתל אביב על הטלת צו פיקוח ומעקב זמני נגד האיש, לפיו חלה עליו בין היתר חובת שיתוף פעולה וקיום מפגשים עם קצין הפיקוח; איסור יצירת קשר, התחברות ושהייה במחיצת קטינות אלא אם כן זו שהייה קצרה ואקראית אותה לא יכל למנוע, וכן איסור החזקה או צפייה בחומרים פורנוגרפיים.
למרות זאת, ב-28 בינואר, ניסה הנאשם להימלט מקצין פיקוח שהגיע לביתו לבדיקה שגרתית. לאחר חיפוש שערך האחרון בבית, מסר לו הנאשם לבקשתו את מכשירו הסלולרי. במהלך החיפוש, מצא קצין הפיקוח תמונות וסרטונים פורנוגרפיים. בשלב זה חטף הנאשם את המכשיר מידיו של המפקח, ואף אמר לו: "חתיכת כושי, תצא לי מהבית, אני לא מביא לך שום טלפון". אם לא די בכך, הכה הנאשם את המפקח באגרופים בראשו, עד שהאחרון הצליח להתגבר עליו כעבור זמן קצר.
על פי כתב האישום, באותו רגע ניסה הנאשם לקפוץ מחלון ביתו שבקומה השלישית אך המפקח הצליח למנוע זאת. הנאשם הצליח לקום במהירות, רץ לחדר אחר וקפץ ממנו כשמכשירו הסלולרי בידו. למזלו הוא נפגע באורח קל ופונה לקבלת טיפול בבית החולים. המפקח נחבל אף הוא כתוצאה מהאגרופים שספג.

2 צפייה בגלריה
בית המשפט בפתח תקוה
בית המשפט בפתח תקוה
בית המשפט בפתח תקוה
(צילום: שירות מיינט)

קראו גם:

כאמור, גם התקרית הזו לא מנעה מעבריין המין להמשיך במעשיו. בכתב האישום נטען כי ב-15 לחודש, הוא ניגש לנערה בת 15 שאחזה בזר פרחים ברחוב קלישר. תחילה שאל למי מיועדים הפרחים ומשלא נענה שאל אותה פעם נוספת בקול רם, אז השיבה הנערה כי הפרחים מיועדים לאימה.
הנאשם שאל לגילה של הנערה והציג עצמו בשם בדוי כבן 22 שלא גויס לשירות מילואים מאחר ושבר את רגלו וכן כי איבד חבר בקרב חבר נוסף במסיבה ברעים, וזאת מתוך מטרה להתחבר אליה.
באותו שלב כפי שמתאר כתב האישום, שאל הנאשם את הנערה היכן היא מתגוררת אך זו נלחצה, ומחשש שיעקוב אחריה, התיישבה בתחנת אוטובוס. הנאשם לא חדל, הלך בעקבותיה ולאחר מכן טען שהוא מעוניין להחמיא לה על שדיה, ישבנה והוסיף: "הייתי דופק אותך". רק כאשר שלפה הנערה את מכשירה הסלולרי והחלה לתעד אותו הוא הסתובב ונמלט מהמקום.
בהמשך הוא נעצר כאמור והיום (שני) הגישה נגדו הפרקליטות כתב אישום לבית משפט השלום בעיר.