מקרה חריג בגינה ציבורית ברחוב אסף שמחוני בשכונת אחדות בפתח תקוה: תושבת האזור טוענת כי גבר ניגש לבנה בן 10 וניסה לכאורה לפתות אותו, כשהציע לו מאות שקלים תמורת שיעור פרטי ברוסית. תלונה הוגשה במשטרה נגד האיש.
2 צפייה בגלריה
פדופיל גינת שעשועים
פדופיל גינת שעשועים
אירוע מטריד בגינה
(צילום המחשה: shutterstock)
לטענת האם, ביום חמישי שעבר בזמן שבנה שהה עם חבריו בגינה בשעת ערב מוקדמת, קרא לעברו האיש וכשניגש אליו הילד, אמר לו: "הבנתי שאתה יודע רוסית, קח את מספר הטלפון שלי ואשלם לך 450 שקלים אם תתקשר אליי שאתה לבד ונקבע כדי שתלמד אותי את השפה".
"הבן שלי שהה עוד במקום וכעבור זמן קצר, עוד לפני שעדכן אותי הוא התקשר לאותו בחור ואמר לו שהוא לא מסכים", מספרת האם.
"כשהוא סיפר לי מה שקרה הוא נלחץ נורא והתחיל לבכות. זה הרגיש לו מוזר. הרגעתי אותו ואמרתי לו שזו סיטואציה מבלבלת ולא תמיד אנחנו פועלים באותו רגע כפי שאנחנו חושבים בדרך כלל. לפעמים ילדים חושבים שאם זה אדם מבוגר אז הוא יודע מה הוא עושה וזה היה נראה לו תמים במבט ראשון אבל אחר כך הוא הבין שזה לא בסדר".
מה עובר לך בראש באותו רגע שהוא סיפר לך?
"לפי מה שהבנתי מדובר בגבר שמסתובב שם לא מעט ומדבר בנייד. מצער שאנשים כאלו מסתובבים חופשי".

2 צפייה בגלריה
שיימינג ילד - תמונת פייסבוק
שיימינג ילד - תמונת פייסבוק
אמו של הילד נדהמה מהמקרה והגישה תלונה
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

האם מוסיפה כי זמן קצר לאחר מכן היא הגישה תלונה במשטרה נגד האיש. "אי אפשר לדעת מה הכוונות שלו, אבל זה לא אדם שמחכים לראות מה הוא יעשה", היא אומרת. "עם הבן שלי למזלנו זה הסתיים כך, אבל פעם הבאה הוא יפנה לילד אחר ואני לא יודעת איך זה יסתיים. אולי כבר יש קורבנות.
"אני מאוד ערנית לדברים האלה ומחנכת את הבן שלי אבל ילדים הם תמימים וגם ההורים צריכים לשמור על הילדים ולא להפסיק לדבר על הדברים האלה".
משטרת ישראל נמסר כי הוגשה תלונה ונפתחה חקירה בנושא.