כמעט בלי ששמנו לב, השבוע האחרון הוא אחד מהפליליים ביותר שהיו בפתח תקוה בשנים האחרונות. פיצוץ עז העיר גם הלילה (בין שני לשלישי) את התושבים ונשמע היטב באזור שכונת עמישב והדר גנים. לא נמסר על נפגעים.
2 צפייה בגלריה
פיצוץ
פיצוץ
הפיצוץ העיר את התושבים גם הלילה
(צילום המחשה: shutterstock)

כוחות משטרה רבים הגיעו אל אזור הפיצוץ ופתחו בסריקות, במטרה לאתר את שרידי חומר הנפץ ולהגיע אל החשודים.
עדיין לא נמסר מי היעד של הפיצוץ הפעם, אבל די ברור כי מדובר בהמשך של מלחמות העבריינים בעיר.
ככל הנראה, מקור הפיצוץ הוא בסמוך לבניין בשכונת עמישב וייתכן כי מדובר שוב ברימון רסס. גם הפעם הרקע הוא פלילי והמשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.
נראה כי מדובר בהסלמה במצב הפלילי בעיר, אפילו במשטרה לא זוכרים בשנים האחרונות סדרה כזאת של פיצוצים ויריות בתדירות יומית בפתח תקוה.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
המשטרה פתחה בסריקות
(צילום המחשה)

קראו גם:

רק אתמול פרסמנו על רימון רסס שהתפוצץ בחדר מדרגות של בניין בקריית אליעזר פרי, ורסיסים חדרו לתוך דירות. בימים האחרונים אירעו גם יריות ופיצוצים בשכונות שעריה והדר גנים. נראה כי מלחמות הפשע בפתח תקוה, גם בזמן המלחמה, מסלימות.
מדוברות המשטרה נמסר: "שוטרי תחנת פ״ת פתחו הלילה בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר קול נפץ שנשמע בסמוך לבניין בפתח תקוה, כאשר בתום סריקות אותרו שרידי פריט אמל"ח במקום. בתוך כך, חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות".