חשד לניסיון חיסול בשכונה שעריה בפתח תקוה לאחר שקול נפץ אדיר הרעיד את רחוב קיש והסביבה. במד"א מדווחים על שני פצועים בעקבות ניסיון החיסול, שמצטרף לשרשרת אירועים פליליים מדאיגים בשכונה ובעיר בכלל.
2 צפייה בגלריה
תיעוד מהזירה
תיעוד מהזירה
תיעוד מהזירה
(צילום: רץ ברשת, לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
בתיעוד מהמקום נראה אופנוע עולה באש וכלי רכב פרטי שניזוק ממה שנראה הדף של פיצוץ.
ממשטרת פתח תקוה נמסר כי "שוטרי התחנה פתחו כעת בחקירת נסיבות חשד לאירוע בו נפגע רוכב אופנוע וסמוך אליו רכב העולה באש, ככל הנראה על רקע פלילי. על פי גורמי רפואה במקום פצועים קשה וקל, רוכב האופנוע ואדם נוסף (בהתאמה), כאשר זהותם טרם ידועה". חוקרי הזיהוי הפלילי וחבלן הגיעו לזירה.

2 צפייה בגלריה
הרכב שניזוק בזירה
הרכב שניזוק בזירה
הרכב שניזוק בזירה
(צילום: רץ ברשת, לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

ממד"א נמסר כי "בשעה 20:43 התקבל דיווח במרחב ירקון על אירוע אלימות ברחוב קיש פינת שמואל יבנאלי. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לשני פצועים בדרגות פציעה שונות".

קראו גם:

"הייתי בבית כששמעתי קול חזק של פיצוץ ומיד יצאתי לרחוב", אומר פראמדיק מד"א דור צברי סיפר, "ראיתי אופנוע עולה באש ובסמוך אליו רכב עם פגיעות רסיסים וגבר עם פציעה חודרת בגופו.
"הענקתי לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשמצבו קל. במרחק של כמה עשרות מטרים שכב פצוע נוסף כשהוא בהכרה עם פציעה חודרת בגופו.

צפו בתיעוד האירוע >>
תיעוד הפיצוץ בזירה בפתח תקוה
(מתוך הרשתות: על פי סעיף 27א' לזכויות יוצרים)

"צוות ניידת טיפול נמרץ נוסף של מד"א שהגיע במהירות למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".
יש לציין כי בשנה האחרונה חלה עלייה במספר אירועי הפשיעה בעיר, ביניהם ירי והשלכת מטען לעבר חנות ירקות בפינת הרחובות פינס וקלישר, הנחת מטען בבניין מגורים באם המושבות, פיצוץ מטען בכניסה לבניין מגורים ברחוב חפץ חיים ועוד.
במהלך חודש פברואר עצרה המשטרה מספר חשודים במעורבות באירועי חבלה בעיר, כשבהמשך התברר כי מדובר במאבק שליטה בין שני ארגוני פשיעה שפועלים בעיר ובשרון.
אלא שלאחר רגיעה יחסית בת מספר שבועות התחדשו האירועים, בין היתר, עם ירי אזהרה לעבר בתים ברחובות כנסת ישראל ומשה דובדבני בשכונת שעריה, ברחוב נקאש בכפר גנים, ברחוב צה"ל ברמת ורבר, ברחוב הענבל בהדר גנים, וכן רימון שהושלך לעבר בניין ברחוב הירקונים.
באירוע נוסף, שהתרחש לפני כחודש, הגיעו רעולי פנים מצויידים במצ'טה אל אותו בניין ברחוב חפץ חיים בו התפוצץ המטען לפני קרוב לשנה והשחיתו את מצלמות האבטחה. כאמור, הערב, נר שמירני לחנוכה, שוב רעדה העיר מפיצוץ שעוד יתבררו נסיבותיו.