אירוע חמור נרשם בימים האחרונים ברשת החברתית: תושב העיר העלה פוסט בו תקף בחריפות את עיריית פתח תקוה והעומד בראשה רמי גרינברג בטענה להתנהגות לא הולמת מצד אחד מהפקחים העירוניים.
1 צפייה בגלריה
בניין עיריית פתח תקוה
בניין עיריית פתח תקוה
בניין עיריית פתח תקוה
(בניין עיריית פתח תקוה)
מלבד התייחסותו של גרינברג לפוסט בדף הפייסבוק שלו, התושב אויים לכאורה על ידי עובדת עירייה שהתבטאה בבוטות נגדו וכתבה כי תדאג שיקבל דו"ח מדי יום.
בפוסט, החמור לכשעצמו, גידף התושב את העירייה וכתב: "הפקח ה....הבא שמטריד מישהו מבני בית ימצא שיש דברים יותר מסוכנים מקורונה. רמי גרינברג תדאג למשמעת של הפקחים המ.... שלך יא בן של... ".
ראש העירייה שיתף את הפוסט בדף הפייסבוק שלו וכתב: "לעירייה אין צורך בשום קנס או העמדה לדין והלוואי שלא נצטרך לעשות זאת אבל כל עוד יש הפרות שפוגעות בציבור אנחנו נהיה שם בכל העוצמה בכדי לוודא שלא תהיה פגיעה באיכות חיי התושבים. ואף אחד ושום דבר לא ירתיע אותנו".
אם דבריו של ראש העירייה מתקבלים על הדעת, הרי שאחת מעובדות העירייה בחרה לתקוף את אותו תושב ואף איימה עליו בזו הלשון (הטעויות במקור): "שמור את פיך למענך ואל תכלל עובדי עיריה ואל תיפנה לרמי ביכלל יש יותר משוגעים מימך...אחרת אני הדאג לעשות לך כל יום דוח אני אחת שלא רואה בעניים לך חפש מי ישחק איתך אדיוט...".
קראו גם:
מדוברות העירייה נמסר בתגובה: "גורמי האכיפה בעיריית פתח תקוה פועלים סביב השעון בגזרות השונות כדי להבטיח את ביטחון התושבים. בחום ובקור, הם נמצאים בשטח כדי לאכוף את הנחיות הקורונה ולשמור על בריאות הציבור וכן כדי לשמור על הסדר הציבורי ברחבי העיר. ההתבטאות של התושב המדובר אינה מתקבלת על הדעת בשום צורה ועלינו, כולל מערכות המקומונים בעיר, להוקיע אותה.
"צר לנו שבחרתם דווקא לקחת את הצד שגידף ולהפוך אותו לקדוש מעונה. כזכור, מדובר בדברים חמורים, בוטים ביותר ומעודדים אלימות שלא ניתן לעלות אותם שוב על הכתב.
"בתוך כך ברור לכל כי הדברים שנכתבו ע"י עובדת העירייה, שאינה עוסקת באכיפה, נאמרו מתוך עידנא דריתחא. כמו כן הובהר לה שסגנון הדברים שנכתבו על ידה לא מקובל. עיריית פתח תקוה תמשיך לגבות את גורמי האכיפה, בפרט כנגד תופעות חריגות בהחלט מהסוג המדובר".