גם הבוקר (חמישי) נרשמים פקקים כבדים מאוד בכל אזור אצטדיון המושבה, שם נערכות בדיקות הקורונה (PCR) בפתח תקוה.
3 צפייה בגלריה
עימות בין שוטר לנהגת
עימות בין שוטר לנהגת
עימות בין שוטר לנהגת
(צילום: באדיבות תושבת העיר)
נהגים עומדים במשך שעות בפקקים מאזור מחלף תקווה, דרך אם המושבות ועוד. נוסעים שרצו להגיע לרכבת בקריית אריה התקשו מאוד לעשות זאת ונאלצו לשוב על עקבותיהם.
בכל ימי החג נרשמו עומסים כבדים, ואתמול שעות הפעילות הוארכו עד חצות הלילה.
הסיבה לעומסים הכבדים היא כיתות רבות שנסגרו בפתח תקוה עקב תחלואה בקורונה, מה שגרם לכך שתלמידים רבים נכנסו לבידוד. כדי לצאת מהבידוד באופן מקוצר, יש צורך לבצע בדיקות קורונה מסוג PCR.
קראו גם:
"אני עומדת פה כבר 3 שעות", אמרה אחת הנהגות. "מהבוקר בקושי זזים, כל אזור צומת העיפרון פקוק והמשטרה חוסמת נתיבים".
3 צפייה בגלריה
פקק צומת העיפרון פתח תקוה
פקק צומת העיפרון פתח תקוה
פקק צומת העיפרון פתח תקוה
(צילום: דוברות המשטרה)
באחד המקרים נהגת רצתה לעלות המדרכה בדרכה אל הרכבת והתעמתה עם שוטר. "גברת, אם תקחי את החוק לידיים תראי מה יקרה", אמר השוטר. בהמשך אמר: "אני לא מאיים עלייך גברת, אם תעלי על המדרכה זה יסתיים במעצר".
מהמשטרה נמסר: במקום נוצרו עומסי תנועה כבדים. המשטרה מבצעת הכוונה ווויסות התנועה.
3 צפייה בגלריה
פקק באזור צומת העיפרון פתח תקוה
פקק באזור צומת העיפרון פתח תקוה
פקק באזור צומת העיפרון פתח תקוה
(צילום: דוברות המשטרה)
מדוברות העירייה נמסר: "עם פרוץ הגל הנוכחי, ראש העיר רמי גרינברג פעל אל מול הגורמים הרלוונטיים במשרד הבריאות לחידוש פעילות מתחם הדרייב אין באיצטדיון במשך רוב ימות השבוע ובאופן מתוגבר. לאור זאת פתח תקוה היתה מבין הערים הראשונות שבהן הוחזר מתחם הבדיקות לפעילות מלאה.
"בנוסף, ראש העיר מתואם עם הגורמים הרלוונטים בפיקוד העורף ובמשרד הבריאות, והוצע להם להכשיר מתחם בדיקות נוסף באזור מחלף ירקונים, כאשר העירייה תיתן מענה בהיבטים הרלוונטיים. יודגש כי בהמשך להקצאת השטחים והמבנים העירוניים וכן בשל ההשקעה חסרת התקדים בכוח אדם ומשאבים מטעם העירייה, פתח תקוה היא העיר המובילה בהיצע אפשרויות החיסונים והבדיקות.
"יחד עם זאת, חשוב להבין כי מערכי הבדיקות הם כלל ארציים ומשרד הבריאות מנתב את ההקצאות בנושא בהתאם. בתוך כך מתחם הבדיקות באיצטדיון נותן מענה לכלל ערי האזור והעירייה פועלת, כפי שצויין לעיל, אל מול הגורמים הרלוונטיים להרחבת מערך מתחמי הבדיקות בעיר ככל שניתן. מומלץ לעקוב אחר העדכונים בנושא באתר העירייה".
פורסם לראשונה: 10:57, 09.09.21