מי שנכח ביום ראשון שעבר במדרחוב ההגנה ודאי חשב לעצמו כי הגיע לסט צילומים של סרט פעולה.
תושב פתח תקוה, שחשד כי אשתו בוגדת בו, פתח במרדף אחריה תוך שהוא נוסע עם רכבו על המדרכה, פוגע באדניות עציצים ועולה על צינור השקיה כשעוברי אורח נסים על נפשם. רק לאחר התערבות של עוברי אורח אחרים שדפקו על רכבו הוא עצר.
1 צפייה בגלריה
(מדרחוב ההגנה בפתח תקוה | צילום ארכיון: באדיבות העירייה. למצולמים אין קשר לכתבה)
מכתב האישום שהוגש נגד הבעל לאחרונה, עולה כי המתיחות בין בני הזוג החלה שבוע לפני כן. סמוך לכניסת השבת שהו השניים בביתם יחד עם בנם בן ה-3.5.
הילד קפץ על אחד השולחנות בביתם ואביו שראה זאת צעק עליו שיזהר לא לשבור דבר מה. בהמשך לכך וכתוצאה ממעשיו של הילד נפלה כוס על הרצפה שנשברה, מה שהוביל את אביו לסטור לו בלחיו.
בעקבות מעשיו של האב, צעקה לו אשתו: "איך אתה יכול להרביץ לילד? אני אלך ואני לא אחזיר לך את הילד יותר". הבעל לא אהב את התגובה של אשתו, הכה אותה בעזרת כף מעץ וגרם לנפיחות וכאב בידה.
כאמור, מספר ימים לאחר מכן, בתאריך ה-29 בחודש שעבר, חלה עליית מדרגה במתיחות בין השניים. באזור השעה 19:00 יצא הנאשם, שחשד כי אשתו בוגדת בו, מביתם עם רכבו לכיוון העסק בו עובדת במדרחוב ההגנה כשהוא משאיר את בנם הקטן לבדו בביתם.
קראו גם:
כששמעה האישה צפירה של רכב הרימה את מבטה והבחינה לפתע בבעלה מגיח לכיוונה ולעבר דלת הזכוכית של העסק ואף פוגע בה ובכסאות ובשולחנות במדרחוב.
האישה שנבהלה יצאה מהעסק והחלה לברוח, בעוד בעלה דולק אחריה עם הרכב כשהוא נוסע על המדרכה, פוגע באדניות עציצים, עולה על צינור השקיה כשבמקביל עוברי אורח נסים על נפשם. בכל אותה עת צועק הבעל לאשתו: "את אישה נשואה אני אהרוג אותך".
הבעל עצר את רכבו רק לאחר שעוברי אורח אחרים דפקו על רכבו ודרשו ממנו לעצור. כשהגיעו שוטרים למקום טען כי ניסה לדרוס אותה וכי בכוונתו לרצוח אותה כי היא בוגדת בו.
כעת מואשם הבעל בבית המשפט בשני כתבי אישום שונים. האחד בגין תקיפת חסר ישע ותקיפת בת זוג, והשני בגין איומים, נהיגה פוחזת של רכב, היזק לרכוש במזיד, והשארת ילד בלא השגחה ראויה.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה