בסרטון שהופץ השבוע ברשתות ובקבוצות ווטסאפ בעיר וצולם בתקופת מערכת הבחירות האחרונה נראה ראש העירייה, רמי גרינברג, משוחח עם גורם נוסף, כשבמהלך השיחה הוא משמיע קללות וגידופים כלפי רחלי פרידיונג, מנהלת קמפיין הבחירות שלו דאז ומנהלת מינהלת הגימלאים בעירייה כיום.

בין היתר אומר גרינברג לבן שיחו: "הנה, הב... ז... הזאת רחלי... אמרתי לה: תתעסקי בפוליטיקה, הלכתי לתורם לקחתי אותה איתי, כיבדתי אותה...".
מיד לאחר מכן מביע גרינברג אי־שביעות רצון מהתנהלותה באשר לעניין מסוים סביב תרומה של צ'ק בסך 5,000 שקל: "לכי יא בת ז... מי את יא כלבה? ישר אמרתי מה את רוצה? מי את שאת עושה צחוק מהאנשים כל הזמן? זו לא חולת נפש? אני צריך להסביר לה, תקשיבי טוב... אמרתי, תקשיבי טוב יא ב... ז... קחי את עצמך ועופי לי מהעיניים... לא רוצה לשמוע את הפרצוף שלך... (טעות במקור)... היא חולת נפש, לא יעזור, לא נורמאלית".
כזכור, בשנה האחרונה נפוצו בעיר שמועות אדות סרטונים בעייתים בכיכובו של גרינברג מתקופת הבחירות האחרונות, חלקם עוסקים ברכילות ואחרים עלולים להיות בעייתיים הרבה יותר. בתחילת חודש אפריל הגיע הסוף לשמועות, כשפרסמנו לראשונה ב-mynet פתח תקוה כי הם אכן קיימים.
1 צפייה בגלריה
רמי גרינברג כפי שצולם בסרטון
רמי גרינברג כפי שצולם בסרטון
רמי גרינברג כפי שצולם בסרטון
(צילום: מתוך סרטון שהופץ ברשתות החברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים)
קראו גם:
גורם עירוני שאיתו שוחחנו מעריך: "לדעתי מה שפורסם השבוע זו רק ההתחלה. הסרטון הנוכחי הוא עדיין בגדר רך. יש לי תחושה שצפויים להתפרסם סרטונים נוספים שיעוררו הדים רבים".
יצויין, כי במאי 2018, כחצי שנה לפני הבחירות, דיווחו גורמים בסביבתו של גרינברג על מחלוקת קשה בינו לפרידיונג ועל חוסר שביעות רצונו מתפקודה. פרידיונג הכחישה אז את הדברים וגרינברג סירב להגיב.
מלשכת ראש העירייה נמסר בתגובה: "הניסיונות של האינטרסנטיים לדאוג לעצמם על חשבון הקופה הציבורית - לא יצלחו. האינטרס הציבורי הוא היחיד שעומד לנגד עיניו של ראש העירייה וכך גם יהיה בהמשך. מדובר ברכילות שגורמים שונים מנסים להציף מלפני כארבע שנים כאשר ברור מה האינטרס העומד מאחוריהם".
רחלי פרידיונג מסרה בתגובה: "אין בדברים המוצגים בקלטת אמת, מדובר בניסיון של אינטרסנטים פוליטיים להכפיש ולסכסך. חבל מאוד שאתם נותנים במה לרכילות צהובה שכזו".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה
פורסם לראשונה: 14:58, 16.06.22