הסתבכו: בני זוג מפתח תקוה, גמלאי של משרד הביטחון ועורכת דין, חשודים בהעלמת הכנסות של מאות אלפי שקלים מריבית ודיבידנד שמקורן בחשבון בנק שהם מחזיקים בחו"ל.
2 צפייה בגלריה
חשבון בנק - תמונת פייסבוק
חשבון בנק - תמונת פייסבוק
חשבון הבנק סיבך אותם
(צילום המחשה: shutterstock)
בני הזוג נעצרו ושוחררו בתנאים מגבילים בבית משפט השלום בבת ים. יחד עימם נעצר בנם, עובד בתעשייה האווירית, החשוד שלא דיווח על הכנסות מריבית ודיבידנד שמקורן בחשבון בנק בחו"ל.
עוד נעצר מייצגם של בני הזוג מול רשויות המס, החשוד בסיוע להתחמקות מתשלום מס.
ממידע שהתקבל במסגרת חילופי מידע בין מדינות למטרות אכיפת מס, עלה כי החשודים מחזיקים בחשבון בנק בחו"ל ובו יתרה של כ-2.1 מיליון דולר. עם קבלת המידע נפתחה חקירה של פקיד שומה חקירות מרכז ועם המעבר לשלב החקירה הגלויה נערכו חיפושים ונתפסו מסמכים בבתי החשודים ובמשרדים של מייצגם בפני רשויות המס.

2 צפייה בגלריה
כרטיס אשראי ניצול - תמונת פייסבוק
כרטיס אשראי ניצול - תמונת פייסבוק
רשויות המס עלו עליהם
(צילום המחשה: shutterstock)

מהחקירה עד כה עולה כי בני הזוג לא דיווחו על הכנסות של מאות אלפי שקלים מריבית ודיבידנד שמקורן בחשבון הבנק בחו"ל בדו"חות השנתיים שהגישו לשנים 2017 – 2020.

קראו גם:

עוד עולה כי המידע אודות הכנסות אלו היה זמין למייצג של בני הזוג בפני רשויות המס והוא בכל זאת לא כלל אותו בדו"חות. כמו כן, עולה מהחקירה כי בנם של בני הזוג לא הגיש דו"חות שנתיים לרשויות המס, על אף שהחזיק בנכסים בחו"ל ששווים גבוה מ-1.9 מיליון שקלים.