מזעזע: צעיר בשנות העשרים לחייו מפתח תקוה תקף באגרופים את חברתו ואף איים כי יניח מטען מתחת לרכבה, לאחר שהודתה בפניו כי אינה בטוחה שברצונה להפיל את העובר שבבטנה.
1 צפייה בגלריה
אלימות נשים
אלימות נשים
(צילום המחשה: ShutterStock)
קראו גם:
על פי כתב האישום שהגישה המשטרה לבית המשפט, לפני כשבועיים גילתה הצעירה כי נכנסה להריון מבן זוגה ומיד לאחר מכן סיכמו השניים כי ילכו יחד לבצע הפלה. בהגיע המועד שנקבע לכך, הגיע הצעיר לאסוף את חברתו - אך אז אמרה לו כי היא אינה בטוחה שברצונה לבצע את ההליך.
בתגובה, תפס הצעיר את חברתו בצווארון חולצתה ואמר לה כי "גנבה את הזרע שלו". הוא לא הסתפק בכך ובהמשך הוציא סכין והחל לבצע תנועות חיתוך באויר תוך שהוא מאיים כי יהרוג אותה.
לאחר מכן, אחז בצווארה של הצעירה, הצמיד אותה לקיר ובהמשך היכה אותה באגרופים בבטנה, תוך שהוא צועק לעברה שחבל שאינו יכול להפיל את העובר בעזרת המכות ואף איים כי יניח מטען מתחת לרכבה. כתוצאה ממעשיו של הצעיר, נגרמו לחברתו חבלות בצווארה.
נגד התוקף הוגש בימים האחרונים כתב אישום על ידי משטרת ישראל בגין תקיפה ואיומים.
סנגורו של הנאשם, עו"ד אסף כהן, טען בדיון כי אין בתיק ראיות כלל ולא בכדי שוחרר החשוד בשלב מעצר הימים. כמו כן, ביקש לדחות את הדיון עד לקבלת חומרי החקירה. תשובת הנאשם לאישום תינתן לאחר קבלת חומרי החקירה.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה