מראה חריג התגלה הבוקר (שלישי) בשכונת שעריה: עשרות, וייתכן אף מאות דגלי ישראל נמצאו זרוקים במכולת אשפה יחד עם דגלי העירייה. בעירייה טוענים כי "לכל היותר מדובר בטעות אנוש של ספק".
2 צפייה בגלריה
הדגלים במכולת האשפה
הדגלים במכולת האשפה
הדגלים במכולת האשפה
(צילום: פרטי)
בדגלים הזרוקים הבחין טמיר, תושב האזור, בזמן שטייל עם כלבתו סמוך למשעול אפרים כוכבי. "ראיתי צבעי כחול לבן מבצבצים ממכולת אשפה, התקרבתי ופתאום אני רואה דגלי ישראל רבים וגם דגלים של העירייה", הוא משחזר בשיחה עם מיינט.
"להערכתי שלחו עובדים להוריד את הדגלים אחרי יום העצמאות ובמקום לפנות אותם למקום ראוי, ביזו כאן את אחד מסמלי המדינה. זה דוגמא למקום שהמדינה הגיעה אליו. נחמץ הלב לראות את זה".
כיצד פעלת בנושא?
"העמסתי ברכב שלי כמה דגלי ישראל שיכולתי, ואני מתכוון לנקות ולתקן את אלו שבמצב פחות טוב, והם בהמשך ישמשו את המחאה ברחבי הארץ. את דגלי ישראל לא יזרקו לפח".

2 צפייה בגלריה
הדגלים במכולת האשפה
הדגלים במכולת האשפה
הדגלים במכולת האשפה
(צילום: פרטי)

קראו גם:

מדוברות העירייה נמסר: "לטענת הספק אשר אמון על תחזוקת הדגלים במרחב הציבורי, מדובר בדגלים בלויים שהוצבו לקראת יום העצמאות האחרון. הספק הסיר את הדגלים הבלויים כאשר במקביל העביר את הדגלים התקינים למחסן העירייה לטובת שימוש חוזר. על כל פנים, הספק התבקש לאסוף את כל הדגלים, גם הבלויים, כדי לבדוק את הנושא לעומק. לאור הסרטון שהופץ, אנחנו מבקשים להתריע כי העובדה שיש גורמים שמנסים לקשור את ראש העיר למקרה היא דיבה שתטופל במישורים המתאימים. כל פרשנות אחרת למקרה חוטאת לאמת, כאשר לכל היותר מדובר בטעות אנוש של ספק".