התאונה שהתגלתה כחשד לניסיון רצח ברחוב יונה בשעריה: פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד הנהג הפוגע שאף דקר את הקורבן בפלג גופו העליון. הסיבה על פי החשד: טענה לכישוף שהטיל על בתו בת ה-13. בינתיים שוחרר הפצוע מבית החולים.
2 צפייה בגלריה
זירת ה"תאונה"
זירת ה"תאונה"
זירת ה"תאונה"
(צילום: דוברות הצלה פתח תקוה)
כזכור, ביום שישי, ה-19 לחודש, בסמוך לכניסת השבת, נפגע רוכב אופניים חשמליים מרכב ברחוב יונה בשכונת שעריה, במה שנחזה להיות תאונת דרכים סטנדרטית. אלא שבהמשך התברר כי רוכב האופניים, כבן 60, אף נדקר בפלג גופו העליון והוא פונה לבית החולים בילינסון במצב בינוני.
בחקירה, העלה הנהג טענה לפיה רוכב האופניים, שהינו בן זוגה של אם גרושתו, ביצע עבירות מין באחת מבנותיו לפחות, ולכן דקר אותו. אלא שכתב האישום שהוגש היום שופך אור על הפרשה.
על פי הנטען כאמור, הרקע לאירוע היה חשדו של הנאשם כי הנפגע הטיל כישוף על ביתו בת ה13, וכדי להתיר אותו הוא החליט לפגוע בו. לשם כך, ניגש הנהג בשעת צהריים לחנות ברחוב אסף שמחוני ושם רכש סכין אותה הכניס לרכבו. בכדי לאתר את הקורבן, הוא נסע לביתו של אחיו וטען בפניו כי הוא שליחו של רב והגיע להתרים עבורו כספים. במהלך השיחה, שאל הנהג את אחיו של הקורבן היכן הוא נמצא כדי שיעביר לו סכום כסף מהרב, ומשקיבל את הכתובת עזב את המקום ויצא לכיוון.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
ניידת משטרה
(צילום המחשה)

קראו גם:

בכתב האישום צוין כי בסמוך לשעה 16:20 הבחין הנהג בקורבן שהלך ברחוב אסף שמחוני, והוא אף הציע לו טרמפ לביתו אלא שהאחרון סירב לכך. בתגובה, החל הנאשם לעקוב אחר הקורבן עד שהגיע לביתו. כעבור מספר דקות, יצא הקורבן מביתו שהוא רכוב על אופניו ואז ניצל זאת הנאשם ופגע בו עם רכבו. אם לא די בכך, מיד לאחר הדריסה, יצא הנאשם מרכבו עם הסכין, איים על הנפגע כי יהרוג אותו ודקר אותו שלוש פעמים בפלג גופו העליון תוך שהוא מוסיף "אם תספר אתה מת".
כתוצאה ממעשיו של הנאשם, הובהל רוכב האופניים אל בית החולים בילינסון, שם עבר ניתוח בהרדמה מלאה ונגרמו לו בין היתר שברים מרובים בצלעות, שבר בעצם השכם , שבר באחת החוליות שבעמוד השדרה ועוד. בינתיים, מצבו השתפר והוא שוחרר שלשום (ראשון) מבית החולים.
כעת מואשם הנהג בבית המשפט בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ואיומים.