מוזר: כבר שמענו הרבה סיפורים על דברים חשובים שחסרים בכיתות לימוד בפתח תקוה וביישובים אחרים, אבל על זה עוד לא שמענו עד היום.
2 צפייה בגלריה
כיתה ריקה שביתה
כיתה ריקה שביתה
משהו חשוב היה חסר בכיתה
(צילום המחשה: shutterstock)

אמא לילד שלומד בבית ספר קרול במרכז פתח תקוה פנתה אל מערכת מיינט פתח תקוה בתלונה קצת משונה: בכיתה הקטנה שבה לומד בנה חסרה דלת כניסה. המשמעות היא שהילדים נאלצים לסבול את הרעש שיש בחוץ, ומדובר בילדים בעלי צרכים מיוחדים שחלקם על הרצף האוטיסטי.
"כשפנינו להנהלת בית הספר נאמר לנו שהעירייה לא מאשרת תקציב", היא מספרת. אני אישית פניתי לבכיר בעירייה ונאמר לי שוב ושוב שיטופל, אך זה לא קרה. 'מורחים' את ההורים בתשובות. כשנודע לי עם פתיחת שנת הלימודים שהילדים נשארים באותה הכיתה, אני לא מתכוונת לשתוק יותר. איך זה ייתכן שבישראל 2024 יושבים ילדים (ועוד ילדים על הרצף) בכיתה ללא דלת? זו לא מותרות, זה משהו אלמנטרי".

2 צפייה בגלריה
כיתה ריקה שביתה
כיתה ריקה שביתה
"לא מתכוונת לשתוק יותר"
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

האם ממשיכה: "וכדי 'להעצים' את החוויה, עוד נודע לי שהמזגן בכיתה של הילדים לא עובד. כלומר - אין מזגן ואין דלת. האם זה נשמע הגיוני למישהו?? למען ההוגנות, חשוב לי לציין כי הובטח על ידי מנהל ביה"ס שעניין המזגן יטופל בהקדם. אבל מה עם הדלת?? אנחנו, ההורים, כבר לא יודעים למי לפנות כדי לעזור לנו".
יצויין כי מאז הפנייה, מציינת האם, הגיעו אנשי מקצוע כדי לקחת מידות לדלת. נקווה שגם הדלת תגיע בקרוב והילדים ילמדו בשקט.
מדוברות עיריית פתח תקוה נמסר בתגובה: "במסגרת ההכנות לפתיחת שנת הלימודים, העירייה השקיעה עשרות מיליוני שקלים בעבודות תחזוקה ושדרוג שנערכו במוסדות החינוך השונים, וככל שישנן תקלות נקודתיות הן מטופלות בהקדם. כמו כן, גורמי המקצוע וראש העיר ערכו סיורים מקצועיים במוסדות החינוך, ובפרט בבית הספר המדובר. בסיור שנעשה במקום לא היה חוסר בדלת לכיתה ובכל מקרה אנחנו נבחן את הבקשה לדלת חדשה. בנוסף, המזגנים במקום טופלו".