רשת פאזל בורגר השיקה את הסניף השישי שלה ברחוב ברקת בפתח תקוה, הסניף הינו כשר מהדרין, בד"צ בית יוסף. מדובר במותג בבעלות רשת המסעדות האסיאתיות "ריבר" ומונה שני סניפים בתל אביב, סניף בחולון, קרית אונו וראשון לציון.
3 צפייה בגלריה
פאזל בורגר
פאזל בורגר
פאזל בורגר
(צילום: אפיק גבאי)
קראו גם:
התפריט של המסעדה מציע מנות פתיחה, לדוגמה: נקניקיית אנטריקוט סלט עגבניות פיקנטי וטחינה 33 שקל; בופאלו ווינגס במרינדה 48/32 שקל; 6 יחידות נאגטס פריכים 34 שקל; צ'יפס בטטה 22 שקל.
כמו בכן במסעדה מסלטים ועד מנות המבורגר וסנדוויצ'ים עם תוספות, לצד מנות ספיישל שמשתנות: פאזל HOTDOG נקניקיית אנטריקוט בלחמניית שומשום 36/49 שקל, מארדונה קציצת בורגר, אסאדו מפורק על הפלאנצ'ה 59/74 שקל; קציצת טלה עם ירקות, טחינה וסחוג ירוק 48 שקל; המבורגר טבעוני קציצת חומוס טבעוני, עשבי תיבול, פטריות ובצל מקורמל, ירקות וטחינה 44/59 שקל ומנות הדגל המוכרות: סמוקי אנטריקוט נתחי אנטריקוט צרובים על הפלנצה 49/63 שקל; אקספרס של חצות קציצת בורגר, רצועות טלה קריספי וירקות 61/76 שקל; הקצב ממנהטן קציצת בורגר, אנטריקוט עם בצל מקורמל, ביצת עין וירקות 59/74 שקל.
3 צפייה בגלריה
פאזל בורגר
פאזל בורגר
פאזל בורגר
(צילום: אפיק גבאי)
נתי אלטיט מייסד הרשת והבעלים: "רציתי לפנות לקהל לקוחות חדש בעיר פתח תקווה. קהל שמחפש אוכל רחוב איכותי במחיר שמתאים לכל כיס ועם כשרות מהדרין בד"צ בית יוסף. היה לי חשוב לשלב אוכל איכותי וכשר ולמצוא פתרונות טעימים כמו צ׳יז בורגר כשר מבלי לפגוע באיכות המוצר. הדבר שאני הכי מאמין בו הוא טריות וחומרי גלם איכותיים שמגיעים מדי יום ונבחרים בקפידה, וכמובן, שרות וחווית מקסימלית ללקוחות. אנו מבטיחים שנמשיך לפעול על מנת להתרחב לכל רחבי ישראל ונמשיך להגיש את המגוון הרחב של המנות בכל מסעדות הרשת".
3 צפייה בגלריה
לא רק המבורגרים. פאזל בורגר
לא רק המבורגרים. פאזל בורגר
לא רק המבורגרים. פאזל בורגר
(צילום: אפיק גבאי)
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה