קורע לב: עוזי חג'בי בן ה-64 מראש העין הוא ההרוג בתאונת העבודה המחרידה שאירעה ביום שישי במפעל "שוקו נטו" באזור התעשייה סגולה בפתח תקוה. המפעל, שאותו הוא מאוד אהב, היה בבעלותו של חג'בי.
כזכור, בשעה 10:44 ביום שישי האחרון התקבל דיווח במד"א על פועל שנלכד במכונה במפעל ברחוב סמטת תבור בסגולה. בשל הפגיעה הקשה, גורמי הרפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו.
3 צפייה בגלריה
עוזי חג'בי
עוזי חג'בי
עוזי חג'בי
(צילום: באדיבות המשפחה )
ההרוג בתאונת העבודה כאמור הינו עוזי חג'בי, בן 64, תושב הוד השרון במקור שהתגורר בשנים האחרונות בראש העין והיה בעליו של המפעל "שוקו נטו" שסיפק מוצרי שוקולד, בעיקר לגלידריות ובתי קפה, והעסיק כ- 10 עובדים.
מי שלמרבה הצער נכח במקום בזמן האירוע הטראגי היו נטלי, בת זוגו בחמש השנים האחרונות וגדעון, אחיו של עוזי שעבד איתו במפעל. "אני לא רוצה לחזור לאותם רגעים, רק אומר שנלחמתי כדי להציל אותו", הוא אומר היום בכאב.
3 צפייה בגלריה
מפעל "שוקו נטו" פתח תקוה
מפעל "שוקו נטו" פתח תקוה
מפעל "שוקו נטו" פתח תקוה
(צילום: מתן דויטש)
"עוזי הקים את המפעל בעצמו בעשר אצבעותיו לפני 20 שנה. הוא לא היה נשוי ולא היו לו ילדים ואת כל חייו הקדיש למפעל שהיה הבייבי שלו. כל עוד היה צריך הוא היה שם, לפעמים משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הלילה. עבדתי איתו גם, לפעמים היינו שנינו ולפעמים אחד מאיתנו".
קראו גם:
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה באיזור התעשייה סגולה
זירת התאונה באיזור התעשייה סגולה
זירת התאונה באיזור התעשייה סגולה
(צילום: דוברות הצלה פתח תקוה)
גדעון הוסיף כי עוזי היה אדם "חרוץ, איש של עבודה, אדם צנוע עם שמחת חיים שאהב לעזור לאנשים בכל מצב".
ההלוויה תתקיים היום (ראשון) בשעה 16:00 בבית העלמין נווה הדר, הוד השרון. יושבים שבעה ברחוב חטיבת הראל 5, נווה הדר.
תודה ליוסי דמארי על הסיוע בהכנת הכתבה.
יהי זכרו ברוך.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה