שינוי בצמרת עיריית פתח תקוה: לאחר שמינויה עבר את אישור המועצה בסוף החודש שעבר, החל מיום ראשון הקרוב תשמש עידית ישראלוב-לוין כסגנית ראש העירייה בשכר במקומו של אדי קואז כחלק מהסכם הרוטציה.
1 צפייה בגלריה
עידית ישראלוב לוין
עידית ישראלוב לוין
עידית ישראלוב לוין
(צילום: פרטי)
ישראלוב-לוין תעמוד גם בראש מינהל התרבות, ותהיה השלישית לעשות זאת מתחילת הקדנציה של גרינברג אחרי ענת זנזורי ואדי קואז.
ישראלוב-לוין, שנבחרה בבחירות המקומיות האחרונות כמספר 2 בסיעה של גנאדי בורשבסקי, שימשה עד כה כראש יחידת קשרי חוץ ומתאמת פעולות העירייה והעומד בראשה מול משרדי הממשלה וכן מול התאגידים העירוניים שכוללים את מקפ"ת, מית"ב, חל"ד, וחלפ"ת. מינויה לסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק התרבות אושר בישיבת המועצה שנערכה בסוף החודש שעבר והיא תיכנס לתפקידה החדש ביום ראשון הקרוב.
כאמור, ישראלוב-לוין תהיה השלישית מבין חברי המועצה שתעמוד בראש מינהל התרבות מאז תחילת הקדנציה של גרינברג. הראשונה הייתה ענת זנזורי שעזבה את התפקיד במהלך שנת 2019 בעקבות חילוקי דעות עם ראש העירייה, כאשר מי שהחליף אותה היה קואז בינואר 2020.
קראו גם:
בשיחה עם מיינט פתח תקוה אמרה היום ישראלוב-לוין: "אני מאוד מתרגשת כי אני באה מהסקטור הפרטי-עסקי וזה שינוי מוחלט בשבילי אבל יחד עם זאת, זה תפקיד מעניין ומסקרן ואני ששה כבר להתחיל בפעילות השונה והמאתגרת".
אילו אתגרים ניצבים בפנייך כרגע?
"26 שנה אני בתחום הקניונים אז אצטרך לעבור אגף-אגף, וללמוד את הדברים. אני יכולה לומר שאגף התרבות עובד נהדר ובצורה פנטסטית. משאירים לי מינהל נפלא אבל תמיד אפשר לתת את הנגיעה האישית".
יש כבר פעולות שאת מתכננת?
"עדיין מוקדם לומר. עוד חודש אוכל לענות לך על זה".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה