"מדובר בסדרת מעשים מתמשכת שיש בה פוטנציאל רב לגרימת סבל או נזק לפעוטות, ויש בה משום אכזריות, הטלת אימה, ביזוי השפלה או דיכוי". כשנה וחצי לאחר שהתפוצצה הפרשה, הורשעה היום (רביעי) כרמל מעודה (26), בעלת הפעוטון "בייבי לאב" מראש העין, ב-17 סעיפים בה נאשמה, מרביתם בהתעללות קטינים וחלק בתקיפת קטינים.
2 צפייה בגלריה
(כרמל מעודה. צילום: מתוך אתר ynet)
קראו גם >>
כתב האישום נגד מעודה הוגש ביולי 2019, לאחר שנחשדה בתקיפת 11 מהתינוקות והפעוטות שבהם טיפלה. בית המשפט פירט ב-50 עמודים עמודים אודות המעשים שנעשו על ידי מעודה. "אנחנו מצפים לעונש חמור מאד שהולם את האירועים", אומר עורך הדין אורי סקוזה, שמייצג את ההורים, "לשם כך יעידו ההורים וננהל את הטיעונים לעונש באופן יסודי".
מוריה קוהליו, אחת האמהות מהגן: "מרגישה רגשות מעורבים הגוף שלי עוד שניה מתפוצץ. אני שמחה באיזשהו מקום שהורשעה בהתעללות ברוב הסעיפים ולא בתקיפה אבל זה עדיין שקט שלא נמצא אצלנו. אנחנו הולכים אבל לכיוון טוב ואני מקווה שהיא תקבל את העונש המירבי". 
יוסי חברה, אב מהגן ופעיל במאבק נגד התעללויות בפעוטות: "התחושה שלי היא טובה. מתוך 18 סעיפים בית המשפט קיבל את כולם, למעט תת סעיף באחד מהם. היא הורשעה בכל הסעיפים שהואשמה בהם וזה נותן תחושת סיפוק. אני אשמח שבשלב הבא שנגיע לגזר הדין, בית המשפט שקבע שהבחורה התעללה קשות בילדים שלנו, יתן לה כמה שיותר שנים בבית הסוהר". 
2 צפייה בגלריה
כרמל מעודה ביציאה מאולם בית המשפט
כרמל מעודה ביציאה מאולם בית המשפט
כרמל מעודה ביציאה מאולם בית המשפט
(צילום: באדיבות ההורים)
עו"ד שירן ברגמן שמייצג את כרמל מעודה מסרה מטעם הסניגוריה הציבורית: "בית המשפט קיבל חלק מטענותינו וזיכה את כרמל מחמישה סעיפי אישום. בית המשפט קיבל היום את בקשתנו לקבל את חוות הדעת של גורמי הטיפול הרלוונטים טרם הטיעונים לעונש"
חבר הכנסת אופיר כץ ('ליכוד') שליווה את הפרשה מתחילתה, אמר היום: "מדינה שלמה הזדעזעתי לראות את אותם סרטונים קשים, והתחייבתי שאעשה הכל על מנת שדבר כזה לא יחזור. אני בקשר יום יומי עם ההורים וחיזקתי אותם גם הבוקר. היום היא הורשעה, ונעשה צדק, אבל צדק חלקי. הצדק האמיתי יהיה כשהיא תשב מאחורי סורג ובריח לזמן ממושך.
"אמשיך להיאבק עד אשר הצעת החוק שלי שקובעת שכל מתעללת תשב בכלא תעבור, עד אשר אתקן את הליקויים בהתנהלות מערכת אכיפת החוק והמשפט בתיקים אלו, עד אשר תעבור הצעת החוק שלי לאיסור עיסוק עם חסרי ישע למי שהתעללה ועד שתהיה מעטפת שיקום לנפגעים. אמשיך לשמש כפה של ההורים והילדים".