אמש (רביעי) התכנסה הוועדה למיגור אלימות של הרשות לביטחון קהילתי, בראשות רמי גרינברג ראש העיר ובהשתתפות מנהלי האגפים מתחום הביטחון, הנוער, החינוך, הרווחה, הספורט והשיטור העירוני.
בוועדה ניתנה סקירה על פעילויות המניעה והאלטרנטיבות לנוער לצד האכיפה המוגברת והועלו נושאים לדיון לרבות מפגעי הרעש בשכונות השונות.
1 צפייה בגלריה
(צריכת אלכוהול בקרב בני נוער | צילום להמחשה: קובי קואנקס)
ראש העירייה ציין כי לצד הטיפול האכיפתי וההסברתי בנושא סמים ואלכוהול ישנם מטרדים נוספים שמפריעים לאיכות חיי התושבים והנחה להקים את משמר המושבה (בהתאם למודל משמר אזרחי) שיתבסס על תושבים ותושבות מתנדבים שיקבלו הכשרה מתאימה ויסייעו בפעילות למיגור התופעה.
קראו גם:
ראש העירייה רמי גרינברג: "בהמשך לאירועי החג שבמהלכו בני הנוער שהו בחופשה, ניתנה בישיבה סיקרה מקיפה על האזורים המועדים למפגעי רעש וכן הנחתי על מספר פעולות שיובילו לחיזוק ההרתעה בנושא, ביניהן, הקמת משמר המושבה וקידום פעילויות הסברה נרחבות ומאסיביות בבתי הספר, מרכזי הנוער, בתנועות הנוער ומול ההורים.
"במקביל, אנחנו עומדים בקשר שוטף עם בכירי משטרת פתח תקוה וממשיכים בתגבור האכיפה היכן שנדרש. הפעילות שלנו בשנים האחרונות הביאה לירידה ניכרת בהיקף התופעה ואני מברך על כך. לצד פעילות המשטרה בנושא, אנו נמשיך לפעול בכל העוצמה ובכל הכלים העומדים לרשותנו כדי להפחית עד למינימום הניתן את האלימות, הוונדליזם ומפגעי הרעש בכבישים, בגינות הציבוריות ובכל העיר. אני מודה לאנשי אגף הביטחון, לצוות השיטור העירוני, המוקד העירוני וצוות 'עיר ללא אלימות' על פועלם לאורך כל השנה".