משחק מסוכן: ילדים ונערים בשכונת הדר גנים תועדו כשהם מטפסים על סככות הצללה בגינות ציבוריות, אשר נמצאות בגובה רב מעל פני הקרקע, ומסכנים את חייהם.
בימים האחרונים הועלו לרשת החברתית סרטון ותמונות אשר מתעדים את אותם ילדים ונערים עולים על הסככות שפרושות בגובה רב, כשלאחר מכן הם משתלשלים מטה דרך הפתחים העגולים שנמצאים בהם. המשחק המסוכן המדובר תועד בגינות הציבוריות שברחוב בן-אליעזר, אליהן נוהגים להגיע תושבים רבים.
"זה פשוט סכנת נפשות", אומר תושב השכונה. "בעבר היינו רגילים לראות ילדים מטפסים על הצד החיצוני של המגלשות אבל בזמן האחרון הילדים מצאו מקום גבוה יותר אליו הם יכולים להגיע. הם לא מבינים את גודל הסכנה, וזו שאלה של זמן עד שיקרה אסון. ההורים חייבים להיות יותר מעורבים בעניין הזה".
1 צפייה בגלריה
משחק מסוכן בהדר גנים פתח תקוה
משחק מסוכן בהדר גנים פתח תקוה
משחק מסוכן בהדר גנים פתח תקוה
(צילום: באדיבות תושבים)
תושב אחר הגיב ברשת החברתית וכתב "בכל פעם מחדש יש בגינה מבוגר שאכפת לו ומעיר להם. ממש צריך לצעוק עליהם עד שהם יורדים משם. לרוב, הילדים שמטפסים לשם עונים בחוצפה ולא רוצים לרדת".
קראו גם:
מדוברות העירייה נמסר: "עיריית פתח תקוה פועלת לשדרוג הגינות ברחבי העיר ומתקינה בהן מתקנים חדישים ובטיחותיים וכן גם הצללות לרווחת המבקרים בהן. גם בהדר גנים הוקמו מספר גינות לאחרונה לאחר ציפייה של שנים. בחלק מן הגינות מותקנות מצלמות אבטחה ובחלקן נעשות פעולות אכיפה בדרכים אחרות. המקרה המדובר הועבר לבדיקת הגורמים הרלוונטים ולהמשך טיפול. צריך להבין כי מדובר בתופעה שקיימת בכל הארץ והעירייה פועלת במגוון דרכים כדי להביא למיגורה בתחומי פתח תקוה ולאפשר שהות בטוחה בגינות".