טרגדיה גדולה: במהלך סוף השבוע האחרון הלכה לעולמה זהבה צברי, עובדת העירייה, לאחר שנאבקה בנגיף במשך מספר שבועות. בת 58 הייתה במותה.
זהבה, עובדת מחלקת הרווחה בעירייה, אשתו של זוהר צברי, עובד עירייה אף הוא במחלקת הפיקוח, אובחנה כחולה לפני כחודש. לאחר מספר ימים אושפזה בבית החולים בילינסון ובהמשך הורדמה והונשמה. לאחרונה התדרדר מצבה עד שנפטרה כאמור ביום שבת.
1 צפייה בגלריה
זהבה מנצור ובעלה
זהבה מנצור ובעלה
זהבה מנצור ובעלה
(צילום: באדיבות המשפחה)
חבר המועצה מטעם סיעת ש"ס, אשר שוקר, מחותנה של זהבה סיפר בעצב רב ל'מיינט פתח תקוה' כי זהבה הייתה "אישה טובה מאוד, אדיבה, בעלת מידות טובות שאהבה לעזור לנזקקים, וגידלה בנים, בנות, ומשפחה לתפארת".
למעשה, זו הפעם השניה בסוף השבוע האחרון בה אתה חווה אובדן של אדם קרוב כתוצאה מהקורונה אחרי פטירתו של הרב משה צאלח.
"כן, אלו תחושות קשות מאוד וצער גדול. אנחנו בתחילתו של חודש אדר ולמרות שאומרים 'משנכנס אדר מרבין בשמחה', אצלנו היא נעצרה עם שתי מכות קשות, אפילו שלוש כשגם דודי נפטר לפני מספר ימים כתוצאה מהנגיף.
"זהו כאב גדול למשפחה. למה אנשים לוקחים על עצמם אחריות ומבלבלים את הציבור? שבו בצד ותנו לגורמים המובילים לפעול".
קראו גם:
גם ראש העירייה ספד לזהבה בדף הפייסבוק שלו וכתב "זהבה אישה חיננית, יקרה מאד שכל חייה נתנה בלב רחב למען כל הסובבים אותה. זהבה הייתה לי כאחות גדולה והייתה בנינו חברות אמת מהלב. אובדן גדול. יהיה זכרה ברוך.
פטירתה של זהבה הכתה בנו יום אחד בלבד לאחר שקברנו את ידידנו היקר הרב משה צלאח חבר מועצת העיר שלצערנו הכבד נפטר לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. יהי זכרו ברוך.
אני מפציר בכם, אנא תשמרו על עצמכם. הקורונה הורגת. תקפידו על כל הכללים. והכי חשוב תלכו להתחסן ותשמרו על חייכם וחיי היקרים לכם. שנתבשר בשורות טובות".
זהבה הותירה אחריה בעל, זוהר, וחמישה ילדים.
יהי זכרה ברוך.